WarmUp Mach-One Brushless 1:8, 26/27 Maart

Toch al 13 inschrijvingen bij de buggy, en 2 bij de truggy.
Ik schat dat deze samen zullen rijden, is wel zo slim.
En het schijnt dat er nog een hoop Duitse rijders bij zullen komen.
Ik vind het helemaal niet verkeerd!
En het wordt mooi weer zondag.
Ik zie het in ieder geval helemaal zitten.
Ik zou zeggen bekijk dit filmpje es, misschien overtuigd het sommigen van jullie!!
N7FIQ82kIFM[/media] - Kyosho MP9e bei Mach One in Helmond

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga iig op tijd voor de poort staan dit weekend! ;) Lekker zonnetje erbij, gezelligheid en een wedstrijd! Wat wil je nog meer???

Begrijpelijk haha.

Ik ben er rond een uurtje of half 12 denk ik. *moet* eerst een Assignment maken waar ik totaal geen zin in heb :/ Ik heb je spullen bij iig!

Aaah wunderbar! Ik verwacht er zeker voor de middag te zijn, hapje en drankje meenemen, komt allemaal goed! ;) 100 punten voor de spulletjes iig! :D En veel succes met je Assigment!

Assignment komt wel goed, 't is veel lezen en dan uiteindelijk iets in elkaar bakken. ;)

Drank & food neem ik uiteraard ook mee, wordt een leuk dagje! :)

En die maakt Duitse filmpjes en zet DE als land in zijn YT account? Of is het een Duitser die een NLer filmt?

Any how ... dit weekend komt echt slecht uit... Tot zondag hopelijk.

Nja, wil dit weekend ook flinke stappen maken met mijn thesis wat al weer veel te lang is blijven liggen.

Maar het moet goedkomen, wellicht dat ik op zaterdag zelfs langs kan komen afhankelijk van hoe laat de vriendin moet performen on stage natuurlijk :)

Duitser filmt Nederlander i.d.d.
In ieder geval er is ook een beetje verandert aan de jumps, de take-off schijnt iets beter te zijn.
Heb het zelf nog niet uit kunnen proberen

Duitser filmt Nederlander i.d.d.
In ieder geval er is ook een beetje verandert aan de jumps, de take-off schijnt iets beter te zijn.
Heb het zelf nog niet uit kunnen proberen
Je bedoeld de jump vooraan? Op het begin was die heel lastig, aan het einde van de dag is die aangepast maar sprong je eigenlijk veel te ver. Ben benieuwd hoe het nu is.

EDIT: Is het eigenlijk gratis rijden voor leden van M1?

Weet het niet. Met wedstrijden is het anders (of je moet op 1:10 gaan rijden, dan mag je gewoon rijden wanneer je wilt). Ik kan best snappen dat je zaterdag gewoon mag rijden op de 1:8 baan, maar met de wedstrijd moet je gewoon betalen.

Ik ga je zeker aanmoedigen, zal kijken of ik een liedje kan instude.... nee laat maar ;)

Laatst bewerkt:
Back