WarmUp Mach-One Brushless 1:8, 26/27 Maart

kom je morrege ook rijen in helmond nard ?
dinsdag avond is het club avond.

diver,de ASC89074 Steering Rod Ends staan in bestelling,
bedankt voor de leen.

Laatst bewerkt:
kom je morrege ook rijen in helmond nard ?
dinsdag avond is het club avond.

diver,de ASC89074 Steering Rod Ends staan in bestelling,
bedankt voor de leen.
Avond? Wij beginnen toch meestal al in de middag :zon:

Morgen ben ik er ook, kom niet rijden. Moet weer op tijd richting huis voor voetbal kijken met de meid en wat vriend(in)en. :<

ik kom morgen wel ff rijden!

Hoe heten die banden waar die duitse truggy rijders mee reden??

Groet Ronald

Dat waren Grinders, zijn origineel volgens mij 1/6 banden. Je kunt ze vinden op eBay.co.uk.

Ik kom morgenavond niet racen; te weinig tijd :(. Aankomend weekend sta ik voor 100% ter beschikking van mijn geliefde aangezien het de afgelopen 2 weken al wat karig was en ik volgend weekend in Purmerend zit.

Wellicht dat Ricardo interesse heeft? Hij moet echt eens gaan rijden met zijn RC8Be, hij laat die auto te lang droog staan :D

Die groep Duitsers waren vorig weekend ook aanwezig in Mol :D
Armen dat die mannen gebroken hebben was echt niet normaal... Hun hele voorraad ging erdoor! Zo erg dat ze ineens toegeroepen werden als 'het demolition team from Germany' :D

Die mannen hebben ook hun eigen rc ombouw voor de MBX6T ontworpen.
Heb nog een kaartje van hun liggen: kaprc.de ;)

Ze reden niet slecht, vonden Mol geweldig maar moeilijk... Ze vloekte om die 2 Belgische truggy's die lekkerder rond gingen :D hahahaha

Uit ervaring wet ik dat de eerste keer op Mol niet evident is.
Dak liggen ging mij de eerste keer ook goed af :rolleyes: en nu soms nog :p.

Maar heb idd nog een versleten (maar hele) linkse arm kunnen wisselen tegen een rechtse omdat hun voorraad op was.

Nu, qua snelheid waren hun truggy's toch vree snel hoor, mijne gelukkig ook :p.

Vind vooral chique hoe ze de ombouwkits zelf maken uit alu, was vet gedaan.

Inderdaad, ons gaven ze ook al hun business cards. Heb de sets bekeken, mooi gedaan maar:

1. het is (vrij) prijzig
2. ze hebben een center diff mount en chassis mount, dus ik vraag me af hoe het dan zit met flex van het chassis

Bij deze:

1181549417.jpg

Back