Mijn Hydromite is inmiddels bijna af. Ik zal het hydromite verslag binnenkort updaten.
Ik was een hele tijd geleden al eens begonnen met enkele spanten van de Wasabi. Nu de hydromite bijna af is heb ik de rest van de spanten ook uitgezaagd.
Zoals de titel al zegt ik ga zoeken naar een goede setup voor de boot maar zie door de bomen het bos niet meer.
De bedoeling is dat de Wasabi rond de 100 km gaat varen.
Nu zijn er een hoop motoren te verkrijgen:
Leopard
TP motors
Feigao
En dan nog alle getallen erbij wat een leek doet duizelen.
Nu wil ik graag weten hoe jullie de setup bepalen voor een boot? En wat jullie advies is kwaliteit motoren?
Bepaal ik de esc aan de hand van het max amp van de motor?
Ook moet de boot bekleed worden met 2mm plywood alleen is mijn vraag zouden jullie dit in 1 stuk doen föhnen en vastzetten. Of smalle strokken zagen net zoals de bouw van een Wiesel?
Een hoop vragen maar dit moet mijn pronkstukje worden.
Ik was een hele tijd geleden al eens begonnen met enkele spanten van de Wasabi. Nu de hydromite bijna af is heb ik de rest van de spanten ook uitgezaagd.
Zoals de titel al zegt ik ga zoeken naar een goede setup voor de boot maar zie door de bomen het bos niet meer.
De bedoeling is dat de Wasabi rond de 100 km gaat varen.
Nu zijn er een hoop motoren te verkrijgen:
Leopard
TP motors
Feigao
En dan nog alle getallen erbij wat een leek doet duizelen.
Nu wil ik graag weten hoe jullie de setup bepalen voor een boot? En wat jullie advies is kwaliteit motoren?
Bepaal ik de esc aan de hand van het max amp van de motor?
Ook moet de boot bekleed worden met 2mm plywood alleen is mijn vraag zouden jullie dit in 1 stuk doen föhnen en vastzetten. Of smalle strokken zagen net zoals de bouw van een Wiesel?
Een hoop vragen maar dit moet mijn pronkstukje worden.