Wat doet de modelbouwer voor dekost?

Beetje rondraggen met een vrachtkar :D je moet iets om aan de centen te komen, houdt wel in dat je steeds (vrije)tijdgebrek hebt :( maar ja, je komt ook nog 'ns ergens. :P

Greetz Rudie

Brandweerman bij een groot chemie-bedrijf ten noorden van Antwerpen.
Door mijn veel vrije tijd (ik werk ( :wink: :wink: ) 24h en ben dan 24h thuis) heb ik nog een bijberoep als zelfstandig loodgieter. De rest van m'n vrije tijd (is niet veel meer :cry: ) besteed ik aan hobby en gezin.

Groetjes,

Luc

Sinds 23 maart 2004 werk ik bij firma Aertssen te Stabroek die zich bezig houd met : Grondverzet
transport
kranen

Ik zit daar op een Dumper een Caterpillar 725
dat is gewoon een bangelijke Job :wink: :D

Grtz Steven

Commercieel medewerker ( verkoper in de volksmond ) van prachtige italiaanse auto's en ben ongeveer 12 jaar bezig in de modelbouw, hoofdzakelijk met auto's ( hoe kan het ook anders :wink: ) In 1998 met een paar man een club opgericht en na diverse tegenslagen na 7 jaar een eigen off road circuit die ook op de Brother Cup Kalender staat.

Brokstukken

hoi ik ben 14 en werk met de kranten business
gooi er 400 op dinsdag die ik maandags heb ingevouwen gemiddelde wat moet vouwen zijn 18 kranten
en dan op vrijdags nog 3 kwartier ffkes andere wijk gooien andere krant
hierbij verdien ik bijna elke keer als afschrift binnekomt rond de €45.00

Tja

1) Full-time student computerwetenschapen :lol:
2) NRC-Handelsblad bezorger in Groenlo e.o.
3) In de tijd die ik over heb help ik vaak mensen met computerproblemen om de heli te kunnen financieren. Noodgedwongen moet ik het op moment even rustiger aan doen, wegens burn-out neigingen.
4) Rondgaan met een dweilorkest, al brengt het niks op.

Al met al komt er behoorlijk geld binnen, maar het gaat er nog harder weer uit.

Oké, even een update van mij. ;) We zitten inmiddels op 16 pagina's namelijk. Staat ergens op pagina 1 wel iets ouds van mij verwacht ik zo... :roll:

Huidige situatie:
- Student MTS+ werktuigbouwkunde, 2e jaars
- Stagair Mitsubishi MEE MHI
- TPG Pakketservice bezorger in Almere, mijn sponsor!
shiny.gif

Ik loop op dit moment stage in Amerika bij een bedrijf dat kunststof producten maakt voor o.a. de medische industrie. Ik werk daar op de afdeling engineering, waar ik met CAD programma's nieuwe producten teken en werkinstructies maak voor assemblage.

Overigens loop ik deze stage voor mijn studie HTS werktuigbouw 3e jaar.

Als ik weer terug ben in NL werk ik zaterdags bij een schoonmaakbedrijf.

Huh? Wie was dat dan..? :? Iemand hier van het forum, weet het zeker! ;)

Leuk dat je vanuit de USA het forum blijft bekijken!

[edit: Het is _cyclops_ die daar werkt :)]

Werk nu sinds een half jaar bij Rudolph, Energy Booster.

Ben daar de verantwoordelijke voor de ICT en daarnaast ook nog een stukje marketing.

Neem aan dat jullieRudolph, Energy Booster wel kennen. Zo niet, nieuwe schooterm, zoiets als flügel, maar dan lekkerder :D [/url]

Krantwijk, 2x 'n uurtje lopen per week, en ik werk de hele zaterdag van 1000 tot 1800 in een grote bouw- en woonwarenwinkel.
De modelbouwverslaving is inmiddels zo hoog dat 80% van al mijn inkomsten naar modelbouw gaat, 5% naar de kantine op school :lol:
en 5% naar m'n computer en 10% voor al het overige.

Groetjes, Geoffrey 8)

Back