Wat doet de modelbouwer voor dekost?

Haha, perfect antwoord.
Ben benieuwd of de redding daar lukt.
Is veel te goed nieuws, die ramp, voor die greenpies mensen.
Tegen kern energie, tegen kolen centrales.
De alternatieven (in europa) zijn niet rendabel en continu aanwezig, maar zelf zitten ze ook bij de kachel, tv en pc op geïmporteerde (kern)energie uit Duitsland en Frankrijk.

edit:
Geen leuk reisje dan.
Voor mij veel te ver en je kan niets lezen daar door al die kriebel tekens.

Laatst bewerkt:
Jammer dat iedereen tegenwoordig helemaal gaat kwijlen zodra het engelse termen zijn. . . .
Ik probeer monteur te zijn in de richting las en stroom aggregaten.
Werk omvat dieselmotoren en elektro en electronica.
Van olie verversen tot net overname besturingen installeren en in bedrijf stellen.(noodstroom)

En voor de heren hierboven heet dat ook wel Field engineer geloof ik.

Je hebt gelijk, men schijnt niet meer zonder Engelse termen te kunnen. Maar dat heeft waarschijnlijk te maken met de internationale werkomgeving. Maar een kleine vertaling:
- Order engineer: bestellingen verwerken en in productie brengen;
- Service Technician: Dieselmonteur met bijkomende electrische werkzaamheden;
- Dispatcher: Telefonist/planner/coördinator.

Misschien is dit duidelijker :)

Tussen 2 banen in

Weet alleen nog niet wanneer en wat de volgende gaat worden. :-)
Ben inmiddels 3 maal economisch ge-bonjourd in de automotive sector en
heb nu even alle tijd voor heli's en jonge kids.
oja ben bijna 40

Laatst bewerkt:
sinds september 2010 Trainee bij een redelijk groot bedrijf dat Kabels&Leidingen ondergronds aanlegt.

Werkzaamheden: 3 maanden calculatie, 3 maanden uitvoering, 3 maanden ontwikkeling/techniek (nu meer bezig), 3 maanden werkvoorbereiding. Augustus 2011 klaar. Dan bepalen of ik er wil blijven werken, en als het bedrijf mij ook wil houden samen een leuke functie uitzoeken.

Mn werkgever zorgt goed voor me: auto, laptop, telefoon en een leuk salaris.

Ik ben sinds 2007 in dienst van Bouwoort, en rijd hier met veel plezier op een betonmixer (zie hieronder mijn auto). Ook help ik waar nodig onze monteur met het onderhouden van de centrale en het wagenpark.

Dus als een bestuur nog wat moet verharden en jij hebt regelmatig een restje over ;) ?

Helaas die goeie ouwe tijd (zoals de oudere bij ons zeggen) is voorbij. Al onze restjes op het eind van de dag doen wij recyclen, dat wil zeggen dat wij onze mixers spoelen met water zodat het betonmengsel (wat over is) ontmengt. Dan draaien wij dit ontmengde mengsel in een cycloon met daaronder een vijzel, dat er dan voor zorgt dat je een water/cementmengsel en een zand/grindmengsel overblijf. Het water/cement mengsel gebruiken wij weer om nieuwe beton van te maken, en om onze mixers te spoelen. Het zand/grind mengsel word bij de grind vooraad toegevoegt zodat dit ook weer word hergebruikt.

Tevens staat er bij ons ''op staande voet ontslag'' als er beton word verkocht buiten de planning om. Dus dit laat je dan wel.

met vriendelijke groet

Niels

Laatst bewerkt:
ik maai elke week het gras nu onze robot grasmaaier kapot is.

ik ben als ik snel ben zo'n 1 uur bezig.

het loopt helemaal om het huis en is tussen de 2 en de 20 meter breed.

even een update.
nog steeds krantenwijk en in de avonduren nacht erbij als kippenvanger.
wel zwaar werk maar het verdient erg goed!
voor in de vakantie kan dit goed, maar als school weer begint is het echt afgelopen.

kippenschuur moet leeg na de zoveel tijd voor nieuwe kippen.
kippen moeten in de vrachtwagen.
dus dan moeten ze gepakt worden van de stok, lopen naar de vrachtwagen en aangeven daar.
kippen zijn niet licht, 5 kilo elke hand en dat 6 uurtje lang :p:D.

Tsja, werk is werk, en iemand moet het doen (en ja, ik eet ook kip) maar als je er over nadenkt, eigenlijk een beetje mensonterend, zo dier-onvriendelijk dat dat gaat....

Groet, Bert

hun gaan er idd wel vrij lomp mee om.
het belangrijkste is dat je ze goed vast pakt bij de poten (op de juiste manier) om ze niet te breken.
zoiezo niet leuk voor de kip en ze zijn gelijk minder waard.
af en toe knakt er wel eens een pootje of vleugel maar dit moet je zeker zien te voorkomen.
vreemde krattjes trouwens met la, meestal is het een krattje met luikje aan de bovenkant en er moet goed gezorgd worden dat ze niet op zn kop erin zitten anders zijn ze dood bij aankomst van volgend adres.

Back