Wat doet de modelbouwer voor dekost?

Sinds einde studie (kunstacademie, afgebroken) nu 13 jaar in dienst bij een architectuurbureau in Eindhoven als ontwerper / visualiser.

Vlieg sinds m`n 16de (met tussenposen) met rc-modellen, daarvoor veel rubber powered vrije vlucht schaalmodelletjes (Keil Kraft, Veron, Comet, etc).

Lid geweest van Edese luchtvaartclub, Aeroclub Kennermerland, Luchtvaartclub Agglomeratie Eindhoven en nu lid van MVC Ornithos te Geldrop.

Groeten, Ramses

Laatst bewerkt:
Ik werk sindskort als bromfietsmonteur/ restaurateur bij de Brommerie in Breda!
Heel leuk werk, sleutelen aan oude puchjes, zundapps en kreidlers 8)

Groeten

ach ik ook maar even dan ja wat doe ik

ik geef leiding aan een zooitje ongeregd bij gls pakketdiens en ja alles wat afkomstig is van hk duitsland controleer ik even op inhoud

een mens moet zijn hobby toch op de een of andere manier bekostigen :vamp:

ben dus gewoon eigenlijk leidinggevend op ons depot in sliedrecht en verandwoordelijk voor het avondvertrek van alle pakketten

gr.john

ik geef leiding aan een zooitje ongeregd bij gls pakketdiens en ja alles wat afkomstig is van hk duitsland controleer ik even op inhoud

een mens moet zijn hobby toch op de een of andere manier bekostigen :vamp:

Sooow, jij maakt vrienden ;) soort politieagentje eigenlijk, d.w.z. onder het mom van "wij moeten ook gewoon ons werk doen" ;) En ... dat is natuurlijk ook zo. Weinig HK bestellers lijken er begrip voor te hebben dat dit terechte controles zijn, oorspronkelijk (en nog steeds) bedoeld voor de import voor/door winkeliers en/of importeurs. Dat consumenten zelf tegenwoordig de luxe hebben dankzij het www vanachter hun beeldschermpje thuis rechtstreeks te kunnen bestellen in alle denkbare okkie-wokkie landen is puur luxe. Maar dan graag niet gaan klagen over een kleine naheffing aan de deur. Dan begrijp je volgens mij niet hoe het werkt … ben jij het vast mee eens. :)

ben dus gewoon eigenlijk leidinggevend op ons depot in sliedrecht en verandwoordelijk voor het avondvertrek van alle pakketten

Héél erg belangrijk voor de aanvoer van mijn RC onderdelen :yes: (en die van vele mede RC beoefenaars) dusss ... vooral mee doorgaan. :D :cool:

Voorzichtig Richard, voor je het weet is het hier weer een hoop gejank over douane.
Door al die belasting ontduikers.
En daar is al een draadje over geweest EN gesloten.

Ja ik weet het, het is triest als mensen janken / klagen en maar niet willen begrijpen waarom. Laten we er maar heel snel over ophouden.

Back
icon-ontopic.gif

Ja ik weet het, het is triest als mensen janken / klagen en maar niet willen begrijpen waarom. Laten we er maar heel snel over ophouden.

Back
icon-ontopic.gif

ach denk dat hier al genoeg over gezegd is

ik zie het gewoon als een sport als ik iets in het buitenland bestel weet ik dat er douane kosten bij kunnen komen
komt er eens iets doorheen heb ik geluk zo niet ja dan betaal ik gewoon dus is het heel simpel ik ga er gewoon vanuit dat ik net als elke andere nederlander mijn btw enz netjes moet betalen

ik zeg altijd maar zo verhuizen naar hongkong is duurder :p

Ik verdien mijn geld op het water als stuurman/bootsman via redwise.
wij doen voornamelijk delivery's,wij brengen schepen van de oude naar de nieuwe klant
wereldwijd.

Sinds vorig jaar september ben ik een Drukker bij een verpakkingsdrukkerij :)
die folie rond je flessen cola, zakken van diepvriesproducten, merendeel van die producten at je in je handen krijgt zijn mijn handen gepasseerd ..
'k moet ergens men geld mee verdienen he :D

Back