Wat doet de modelbouwer voor dekost?

ik ben 15 doe nu iets van 3 jaar modelbouw.
ben momenteel werkzoekende :P :oops:
deed vakantie werk bij tomaten plukken en dat had een lkkre loon maar ivbm school kan ik alleen nog maar op zaterdag :( en dat is de moeite erniet voor.

groet,
Frank

Monkey zei:
Ik draai schroefjes... a 10 euro p/u.. stukwerk, beetje "doordraaien" en je loon loopt nog hoger op.. :P

wat moet ik me daar bij voorstellen ??

zelf loop ik ook een ochtendwijk en zo nu en dan mailingen in orde maken voor een sanitair bedrijf. of in hun magazijn helpen.

ik doe havo en zit nu in de 4e E/M met 4 talen :? beetje veel :mad:

schroefjes draaien...

je hebt een aluminium hoek-profiel, daar moet je 4 inbus schroefjes in draaien, (zelfde als die je in een propmeenemer draait..?), en dan verdien ik 4 euro per doosje schroefjes... dat zijn er 200. loon word bepaald door het aantal "hoekjes" met schroefjes..

Dit is thuiswerk verschaft door een bedrijf dat versterbanken monteerd.

ik ben jasper, ik doe gymnasium, 2e klas, ik maak schoon een praktijk schoon voor 20 euri, iedere week...

ik ben remie ik doe 4 VMBO :oops: en ik werk in een kas met paprika's.
ow wat een mooi leven :lol:

::edit::

ik doe al ongeveer 8 jaar aan rc modelbouw 8O en ben pas 15 :lol:

ben mark
25 jaar getrouwd en 2 kinderen (tweeling)

doet nu sinds mei aan rc daarvoor deed ik modeltreinen toen ik nog jong was (van me 12e tot 16e)

en ben allround lasser (gtaw, smaw, gmaw, fcaw, saw, gtaw orb, gmaw roto, cert. in div. mat.)

Ik is Robert

17 opt moment en werk bij Bob's teleshop. wat is dat??? nu dat is een soort supermarkt, en ik moet een boodschappen lijstje met spullen inpakken en achter een grote bestel bus zetten, dit word de volgende dag bezorgd.
ik doe al 4 jaar wat met RC

Groet Robo

Ik werk net zo zwart als zwarte piet ;) Nee geintje!!!

Ik werk bij kennissen in de tuin. Maar het leuke is dat zij een gigantische tuin hebben. Ook een pluspuntje is dat ze goed betalen :D

Groeten, Thomas

rottierood zei:
25 jaar getrouwd en je bent 25 jaar?Was je toen bij je geboorte al in het huwelijksbootje gestapt???? :D :D :D

denk dat hij bedoelde: 25 jaar, getrouwd :P

Ik ben 15 en kom aan m'n geld de reparatie's en tunings delen door dat de (dirk van den broek) supermarkt zo stom was om mij aan te nemen

na het behalen van mijn middenkaderfunctionaris computer interface techniek diploma (mts dus..)
ben ik voorlopig fulltime aan het werk bij de Intertoys hier in uden, en dan wel op de afdeling multimedia/MODELBOUW!!!!

Ik verdien de kost als "technical office assistant" bij een groothandel voor composietmaterialen.

Komt er in het kort op neer dat ik zowel vertegenwoordigers als klanten technisch adviseer, het laboratorium bedien, een deel van het magazijnwerk, de website, het boekhoudsysteem zo nu en dan aanpas, en alles poog te repareren waar een stekker aan zit, en waar een rookwolk uitgekomen is... :D

Handig is dat ik altijd genoeg materiaal voorhanden heb.

tja het onderwijs moet tegenwoordig mooi klinken mijn MTS plus opleiding klinkt als volgt:

Midenkader functionarens elektro technieshe installatie techniek.

kortom MTS :)

waarschijnlijk heeft Xander dude de ICT kant van de MTS gedaan??

:D nederlandse les geschrapt uit je vakkenpakket zeker roboscan ?

"Midenkader functionarens elektro technieshe installatie techniek."

ik zou er van maken: middenkader functionaris electrotechnische installatie techniek.

ik zou het ook zo op je CV'tje zetten als je gaat solliciteren :wink:

Back