Wat doet de modelbouwer voor dekost?

Hoi,

Ik bouw simulators...van die leuke waar je in kan zitten. Net echt.... 8O

Gr.HM

Hi,

System Designer met als specialitijd System Management en Automation.

Werkzaam bij de bank met ambitie. :roll:

M.v.g. Mick.

Eerste werkgever: Karwei
1997-2001 - Parttime verkoopmedewerker
2001-2002 - Assistend bedrijfsleider

Volgende werkgever: Mammoet
2002 - 2003 - Store Supervisor (magazijnchef)
2003 - 2004 - Chauffeur Uitzonderlijk vervoer (tot 160 ton zwaar, 70 meter lang, tig meter breedt en heel erg hoog)
2004 tot heden: Procurement Manager (inkoper wereld wijd)

Sinds kort verslaaft aan RC-nitro wagens

My turn:

Na 7½ jaar gewerkt te hebben als weg- en waterbouwkundigIngenieur (cad tekenaar), per 1 januari full-time WAO-er.
Nog geen modelvlieg verleden (wel al veel bouwdoosjes in elkaar gelijmd)

Next,

Ben nu nog werkzaam als beveiligings-monteur bij Initial VAREL (http://www.initial-varel.nl dacht ik...).
Getrouwd en vader van twee kinderen (dochtertje van 6 jaar en zoontje van -bijna- 1 jaar).

Sinds 1997 ben ik weer lid van de plaatselijke modelvliegclub MCA (http://flying.to/mca) en doe daar ook zo'n beetje de internet-pagina voor maken.
Heb het geluk gehad om enkele modellen te mogen testen voor het maandblad RadioControl.

ik werk in een kast.
ik heb net opslag gekregen :lol:
ik ga deze vakantie lekker werken kan ik weer allemaal modelbouw spullen kopen :lol:

Ben 33 jaar en sinds 4 jaar de eigenaar van een timmer & onderhoudsbedrijf.
Doe al vanaf m´n 16 de jaar aan modelbouw, voor namelijk off road en sinds een maand of 4 ben ik bezig met het bouwen van een schip.

de praktijk van mijn vader schoonmaken, de auto schoonmaken, nog een auto schoonmaken, grasmaaien, nog een auto schoonmaken...

freelancer(heet dat zo)*(schrijf je dat zo), ik help iedereen die hulp nodig heeft, met bijv schoonmaak bedrijf van een vriend van me, of krantenwijken van vrienden als ze ziek zijn of op vakantie of hulp nodig hebben.

Re: wat doen we voor de kost?

Wat dacht je van werk zoeken?

Ok, wat gedifferentieerder: ex-militair met ICT achtergrond, outdoor en management-ervaring en projectmanager die ook nog handig met z'n handjes is (maar zonder papieren) zoekt baan....
Oja, ik heb m'n grote bek er niet bijgezet.....dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik nog steeds geen ander werk heb....

Jos.

@Toneburst

Nou je bent niet de enigste die werk zoekt :oops: , ik zelf heb een elektronica achtergrond en je zou dan zeggen "werk zat" niet dus :( en wat betreft "grote bek" ik denk het niet, ik heb die eigenschap niet en ook nog geen werk :D duzzzzzzz.

Kop op, er komen nog wel betere tijden :wink: .

Grtz,
Heino

Ik werk parttime bij karwei in barendrecht. ben eigenlijk opzoek naar iets anders.

Back