Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
gerard_nl zei:begin me alleen te voelen tussen de ict-ers
Verder hou ik me nog bezig met projecten op het gebied van vliegtuig data (ACMS) en datalink interfaces (ACARS) met 'ground-based applications'.Ik werk bij een Nederlandse luchtvaartmaatschappij met de groen-blauwe T als Avionica Engineer op de Engineering afdeling. Ik hou me bezig met alle boordcomputers, vliegtuigsoftware, electro en overige electronenapparaten in de kist. Daarnaast hou ik me bezig met het analyseren van de zogenaamde "blackboxen" ofwel de Flight Data Recorders en Cockpit voice recorders.
Leuke job, met leuke collega's.
MobFigure zei:Dan kom ik met mijn aparte beroep:
Ik ben sterilisatie assistent.
En nee dat is niet DE sterilisatie vorm die vele mensen denken :lol: .
Ik maak dus dingen STERIEL!
Ik werk in een ziekenhuis en ik zorg voor dat de chirurgen met het goede instrumentarium werken, en dat het instrument goed functioneert en gegarandeert steriel is.
Oh wat herken ik dit toch. Ikzelf heb ook moeten leren niet altijd te willen rennen, om vervolgens weer stil te moeten staan om bij te komen. (Erg cryptisch maar je begrijpt me wel denk ikNeem de tijd voor je hobby, en hou het in de boven kamer koel, door de tijd voor jezelf te nemen, en niet net als ik hollen tot je neer valt, en niet meer over eind kunnen komen.