Wat ga jij doen tijdens de koude decembermaand ?

@ Wartexx, goed idee!
Wat ga ik doen...
beetje knutselen en prutselen met restjes depron ect.
Proberen een put-put bootje te maken zie http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=67521&start=0
Baantje zoekken, klusjes doen (voor geld :P), hard werken voor school.

en lekker hopen dat de sint een swift mee neemt uit spanje en aan mij schenkt (aangezien ik dit moment geen vliegtuig heb) en uitijndelijk de swift ready to fly maken en maidenen.

En voor de rest mischien een weekendje Parijs in de kerstvakantie...

Igor

Een heeeeeeeeele hoop werken om centjes te maken voor het volgende projectje! :mrgreen:

verder vliegen met de funtana die dan (als het goed is) lekker vliegt! :D

gr,
niels

Vliegen en bouwen, bouw en testverslagen maken voor MBA, modellen ontwerpen en uitwerken zoals een f-117 voor electrofan en een 3d achtige kist ala Simple-Jak maar dan groter, enkele modellen van een collega vlieger afbouwen. Maar eerst de garage opruimen.

tussen al het feestgebruis in de decembermaand, mijn vriendin plagen en als er tijd over is, dan ga ik mijn auto voor groot onderhoud uit elkaar halen en opnieuw opbouwen.

Beetje afhankelijk van het weer ook nog rijden ermee. Lijkt me vooral leuk als er ook beetje sneeuw komt om lekker over het sneeuw te kunnen driften.

Misschien zit er nog een paar weekenden zuid-Europa in om wat baantjes te trekken in wat warmere omstandigeden.

Erg vervelend......

Bouwen aan de P-47 en ben nu ff tussendoor een Cap 232 van Great Planes aan t bouwen zodat ik nog een leuk vliegend toestel heb. De oude P-47 is toch wel erg zwaar en gaat steeds stuk :evil: Als de Cap klaar is ga ik daar uiteraard ook mee vliegen van de winter. 8)
dscf0543bd5.jpg

M'n Alliance afbouwen, beperkt vliegen (voor zover mogelijk) en daarnaast voornamelijk al die klusjes die ik in de zomer met een rotsmoesje de lange baan op geschoven had omdat ik wilde vliegen, inhalen.

Oh en eindelijk de clubwebsite opleveren..

Gammapooka zei:
Ben ik wel erg nieuwsgierig naar !
Ga je iets bouwen, of ga je bv toch vliegen of rijden op 1 of andere manier ? (varen zal moeilijk gaan op het ijs)

De 3 meter Extra nog even snel invliegen, daarna waarschijnlijk alleen nog maar indoorvliegen, buiten begint het nu echt te koud te worden :lol:

Grt.

Hmm wat te doen deze winter, eerst maar is mijn oude tamiya buggy weer opbouwen, daarna mijn tlt-1 opnieuw opbouwen met Junfac parts. Ach en voor de rest ga ik lekker gamen.

Veel mountainbiken, het seizoen is immers begonnen voor de mountainbikers! :D

Verder wat vliegen met de HDX500 en misschien wat depron kistjes in elkaar flansen :P

Hoi,

Ik ga mallen maken voor een B747, het wordt een elektrokist met een spanweidte van 1800mm, verder met men cnc freesbank projekt en binnenshuis klusjes doen.

Ook nog ff op vakantie en tussen door gewoon vliegen als het kan, de kou maakt me niet uit toch !!!!.

Verder zie ik wel wat er gaat gebeuren, bij mij is dat eigenlijk niet voorspelbaar.

Hezik, ik heb geen sub... Maar wij varen op de "IJsbaan" in Biddinghuizen.
Hetzelfde water, 2 x plezier.
In de zomer: varen
In de winter: varen (of schaatsen, óf, in twijfelgevallen, ijsbreken!)

Back