Wat ga jij doen tijdens de koude decembermaand ?

Heb aardig wat plannen.

Vliegen wanneer het weer redelijk is(en mn vingers niet stokstijf van de kou staan), en misschien nog eens indoor vliegen.

Oud en nieuw vieren, en in januari mn nieuw vliegtuig kopen :D (New Power Extra 330S) en daarna bouwen :wink:

Zolang het droog is gewoon rijden, alleen als het heeft gevroren stuitert m'n auto alle kanten op :lol:
Ook denk ik weer grote onderhoudsbeurt geven.
En nog wat nieuwe onderdelen erin zetten (Draagarm is gedeeltelijk gebroken)

Verder misschien nieuwe auto er weer bij kopen, welke weet ik alleen nog niet :|
En daar natuurlijk mee rijden en zo!

in iedergeval een fourstar bouwen, ski's bouwen (op de hoop dat het hier gaat sneeuwen)
en vliegen natuurlijk. wat niet eigenlijk :lol:

stijn tip

ik ga denk ik deze winter niet vliegen...

mijn tijd zal grotendeels opgeslokt worden door mijn nieuwe playstation 3 en de bouw van de focke-wulf 8)

zolang 'het niet sneeuwt of regent, gewoon buiten. Dan is meteen 1 probleem van m'n tt-01 opgelost: de motor raakt altijd overhit, ook al zit er een motorkoeler op :P

verder denk ik dat ik naar racing paradise ofzo ga...

Ik heb een gigantische hekel aan koude........dus het wordt indoorvliegen en repareren want ik vlieg bijna elke keer wel iets stuk :?
Verder ga ik bouwen aan mijn Top Flite Cessna 182 Skylane.

Daarnaast hoop ik dit jaar op natuurijs en kunnen we lekker weer een keertje echt buiten schaatsen. :D

aviador zei:
Veel mountainbiken, het seizoen is immers begonnen voor de mountainbikers! :D

waar haal je dat nou weer? :?
seisoen is juist net gedaan voor mountainbike, cyclocross begint nu ja (ik ben ervaren mountainbiker/wielrenner bij een ploeg)

mvg

daar heb ik mijn playstation 3 voor,en wat reparaties uitvoeren en misschien in december/januarie aan mijn nieuwe kist beginnen bouwen(waarschijnlijk een funtana x50)...

mvg sven

Samuel: Zomers wielrennen en 's winters mountainbiken is het meest gangbare dat ik weet. Nou mountainbike ik het hele jaar door trouwens.
In de zomer zijn mountainbike parcours vaak zacht en diep ingereden. Met een harde grond fietst het makkelijker.

aviador zei:
Samuel: Zomers wielrennen en 's winters mountainbiken is het meest gangbare dat ik weet. Nou mountainbike ik het hele jaar door trouwens.
In de zomer zijn mountainbike parcours vaak zacht en diep ingereden. Met een harde grond fietst het makkelijker.

En als je valt is het ook een stukje pijnlijker 8) Ik Mountainbike ook, maar ik kan vaak alleen 's avonds doordeweek en dat gaat nu niet meer doordat het vroeg donker is. Vandaar dat ik in de wintermaanden (o.a.) spin bij de sportschool :)

samuel speltdoorn zei:
mja, maar officiel is het mtb seizoen voorbij, het is nu cyclocross, kijk maar naar de rit van vandaag (GVA: herzele)

moet je me toch uitleggen waarom alle MTB toertochten in de winter worden georganiseerd

(ik was een wielrenner bij een club)

December.. dat is makkelijk, hetzelfde als altijd! Nouja, niet geheel, maar toch.

Verder met sites bouwen, de cullamix repareren (en voor de verandering gebeurd het ook echt, i.p.v. zeggen dat het gaat gebeuren), de psp grijs spelen, aan de computer knutselen, nieuwe gitaarnummers opzoeken en leren... genoeg te doen ;)

Ik ga een startkoffertje maken zoals deze, komt jullie misschien wel bekend voor:
2hz0jh3.jpg

Komt ook vanvoor een paneeltje in enzo.
Heeft er iemand toevallig een tekening hiervan??

Grtz
Jonas

Ik ga rijden met de mini-Z, mijn titanic boot met verlichting afmaken en ik ga denk ik een 'grote' electro helicopter kopen voor erbij.

Bouwen van vliegbootje tijdens clubproject, repareren Calmato, in elkaar zetten vliegende combat vleugel, vervangen van diverse servo's diverse toestellen, start aan wat groter vliegend benzine project, afbouw van DLG, verlichting in toestellen bouwen en misschien vliegklaar maken Canadair CL-415 (daarnaast niet RC dingen, klussen aan wat varend 1:1 hobby-speelgoed en rijdend 1:1 hobby-speelgoed, ben wat klussen rond huis en in garage doen, boompjes planten/verplanten, bestraten etc. )

In weekenden wanneer het kan vliegen (door de week lukt dat niet meer, ik zie weinig daglicht op het moment helaas... :rolleyes:). Weer maakt me niet veel uit, als het maar droog is. Ook wat geplande dagen voor 1:1 hobby's en wil eigenlijk ook weer eens met bigscale offroad/indoor rijden. Gelukkig is er nog zoiets al kerstvakantie :D

Vliegen als het gaat en veel bouwen.
Twee avonden per week aan de clubprojecten, en dan nog mijn thuis projecten.
Leuk dat er meer zijn die daar aan doen. Waar bouwen jullie? Waar zijn jullie mee bezig? (kon het op jullie site niet vinden).

Gr.
Rob

Back