Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Laders en balanskabels gecombineerd in 1 stekker, die je zo in de zijkant van de kist kunt pluggen.
Nog mooier: Een zeer goed afgeregelde voeding die 25A laadt, met 3 externe balancers.
Zo kun je tijdens het aanhangen van de zwever snel wat bijladen.
In de kist ingebouwde Wattmeter. Kun je de capaciteit aflezen zodat je weet hoeveel sleepjes je met de accu nog kunt doen.
Nog mooier: Jeti 2.4ghz met Jetibox op je zender en spanning/stroomsensor in de kist.
Kun je ten alle tijde zien hoeveel er nog in je accu zit.
Zo de eerste dingen die me te binnen schieten,
Groet,
Gerben
Zou een vliegende vleugel zoals ik heb in het groot ook werken?
Het moet toch mogelijk zijn om 80 tot 100 sleeps op een dag te maken?
Alleen het prijskaartje wordt een beetje te gortig denk ik voor die paar meetings per jaar![]()
Je wil met minder energie een zwever boven brengen.
Dus je moet een kist hebben die gestroomlijnder is.
En hij kan op veel punten kwetsbaarder gebouwd worden omdat je niet met trillingen zit.
Als je zorgt dat je 10 sleeps met een accu kan doen en je heb 4 sets accu's.
Dat hoef je ze allemaal maar 2 keer te laden 1 keer thuis en 1 keer op het veld.
Dat moet toch mogelijk zijn?
Ik zal zo te denken dat je met 12s vliegt en 20 ah dus 4p 5000.
ik zal zo te denken dat je met 12s vliegt en 20 ah dus 4p 5000
en hij kan op veel punten kwetsbaarder gebouwd worden omdat je niet met trillingen zit.
Gestroomlijnd is altijd goed, maar ik vroeg me af in hoeverre dat ineens anders wordt bij elektro.Je wil met minder energie een zwever boven brengen.
Dus je moet een kist hebben die gestroomlijnder is.
En hij kan op veel punten kwetsbaarder gebouwd worden omdat je niet met trillingen zit.