Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Satoer zei:72 MHz is overigens wel toegestaan voor modelbouw in ons buurland België. Hier is deze band toegewezen aan militair gebruik.
Alle ontvangers ontworpen door Peter Berg worden gefabriceerd door schulze.Rick NT zei:Het schijnt dat de Schulze 4xx serie een Berg ontvanger is maar dan in de Europese freq.-banden 35 & 40 Mhz.
Ik begrijp niet zo goed wat je hiermee wilt zeggen. Ik denk dat de kans heel klein is dat iemand ook op de 72 Mhz in een straal van 2 km een modelbouw ding bestuurd. kleiner dan dat ik op de 35 zou zenden.Rick NT zei:Doe ff een search op storing en dan weet je hoe het zit als er 2 zenders op het zelfde kanaal bezig zijn.
Ik heb nog nooit een hikje in een servo gezien met deze ontvanger.Berg zei:Advanced ultra narrow-band circuitry design that deals directly with most types of interference found in our R/C world
The Transmitter Signature Recognition ("TSR") of the receiver learns the characteristics, or signature, of the transmitter.
Satoer zei:extra veilig doordat hij stoorsignalen wegfilterd (zelfs op hetzelfde kanaal)
.
Erwin Lokhorst zei:@ Satoer: ZIE JE HET DAN NIET??? Die striping op het plafond is jouw schuld helemaal niet!!
Corrien zei:NATUURLIJK IS DAT WEL JOUW SCHULD en aangezien er nu wat meer striping op het plafond staat:...![]()