wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Nieuwe mini setup voor een deel bij elkaar gesprokkeld.

FC2804
Plush 12a
frsky V8FR-II
fatshark 250mw vtx

lipo's komen nog van EU warehouse samen met de OSD. ik neem ook zo'n 600TVL cameraatje.

Iemand suggesties wat voor lens ik daarbij moet nemen?

zo nieuwe vtx en camera aangeschaft.

de fatshark cam en boscam zender gaan op de easystar fpv.

voor de tbs discovery een immersion 600mw vtx aangeschaft met zon 600tvl sony cam van securitycam2000

Cobra 2204 motoren voor mijn power mini :D

tlfc.jpg

DJI NAZA-M V2 + GPS combo, nu wel heel aantrekkelijk geprijsd; 225.- euro incl verzend kosten. Direct ook maar een BUT module erbij gedaan. Als de prijs (volgens mij is het een aanbieding wegens de kerst periode???) nu niet zo laag was geweest, dan had ik dit nooit gekocht. Paar maanden terug zou ik 500 euro kwijt zijn geweest., nu totaal 265.-, nog steeds niet gratis... Vlieg nu nog met de KK2.0 (voorals nog geen FPV).

Na een crash van m'n f550 mooie aanleiding voor een upgrade...

Tarot fy690s frame
Storm AS-2216 (880 kV)

De 'restjes' van de f550 die er op komen:
- dji naza lite + gps
- 30A multistar esc
- tarot gimbal

Iemand nog tips voor de props?
10 of 11 inch?

Timoweda,

Ik weet dat Tarot een 2216 adviseert op deze hexa, echter vind ik het nogal krap. Ook wetende dat je met een gopro gimbal gaat vliegen.

De fy690s weegt kaal 720gr tov de 480gr van de F550. 6 stuks 22-size met 4S op een F550 vond ik al aardig aan de limiet.

Ik zie eerder de MT2814-10 770kv erop met 12" props op 4S. De 2216 zullen het wel omhoog krijgen met 10" op 4S maar ik ben bang dat deze en je ecs's het zwaar gaan krijgen. Ligt er ook aan natuurlijk wat je allemaal op je hexa monteert.

Ben benieuwd, hoor het graag.

Bij de geadviseerde setup van Foxtech staat het verhaal van Mark ook, 2814 zou ik dan doen ipv 4006 maar dat is persoonlijk.

Lekker vliegen met een 11x5 of 12" prop...

Tekst van foxtech bij de FY690:

Configuration Requirements:
Wheelbase diameter 690MM ,11-13 inch carbon fiber propeller
Brushless Motor: 700KV 2814-550KV 4006 Series
Battery specifications :11.1-14 .8 V 2000-3000MHA 15C
ESC:20-30A Brushless ESC
With a medium load, (such as small digital camera, small, single-camera, etc.), for a variety of small-scale aerial operations
(Photos, video) with the ground station system can achieve a variety of light load task operation.

Ben van plan op 3s te vliegen. Misschien later eens over op 4s.

De motors zijn al onderweg uit Hongkong. Eerst maar eens proberen dus...

Fabriek geeft 9-11 inch aan. Zit zelf aan 10 inch graupners te denken.

Wat spullen om weer een acro tricopter te bouwen.
Had er altijd veel plezier mee :)

xbip.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Back