wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Houd afdeling bouwverslagen maar in de gaten ;)

Op basis van een quadframe pro six frame. Met hier en daar zeer vernuftige ideetjes... (iig in me hoofd , of alles uitvoerbaar is weet ik niet Maar denk het wel, zullen een paar dingen ge-3d print moeten worden, dus daar moet ik dan tzt even achteraan, kan zelf helemaal niet technische tekenen.... en heb al helemaal geen 3d printer.. Dus daar word nog een "oproep voor hulp" voor gedaan Onderandere Accu's op de armen (2x 6s 5800mah), accu stekkers in de "armen"...... en h3-2d op 1 lijn met de uiteinde van de 2 armen.. Wat led verlichting schakelbaar, en ben ook bezig met een universele pult..(10" scherm) maar das voor latere zorg..

Heb er zin in, word me nieuwe winterproject, en ja deze is van mezelf! Kleurstelling geel zwart...

:DGrrrr ... you teaser ;)
Wedden dat ik binnenkort een dikkere Y6 heb ?
Die gun ik jouw ook gewoon!
Deze is me al stiekem "te groot". Maar goed, dit is iets wat ik al lang op me lijst heb om eens te bouwen. En aangezien niemand een liet bouwen door me , moet ik het nu zelf maar doen... ;)

Voor de h3-2d was een 550 size al goed genoeg, heb nog getwijfeld voor een quad van 75cm, maar toch maar een y6 gekozen om te bouwen op basis va een pro six frame met 400 mm buizen. Word veel werk, maar goed het is het meer dan waard.. En ook leuk voor mezelf, vanwerge de kosten te drukken, als deze goed is, en goed zijn werk doet, mag ik er meteen nog 1 bouwen voor een ander ;)...

Hier alvast wat foto's :

SYNDRONES SYN Y6 BETA

Vliegt inderdaad heel erg strak Roni en de yaw met 13" is perfect.

2x 4S 4500mah getest en binnenkort 2x 4S 10000. Ben erg benieuwd wat dat voor vliegtijden geeft.
Heel mooie combi met die H3-2D.

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben zelf wel een beetje uitgekeken op de normale hexa's.. Wou eens wat anders... Als het echt niet bevalt, bouw ik hem om naar een normale hexa. We zulen het zien of het voldoet...

De kleinere y6-én (70cm max) welke ik gebouwd hebt vlogen best goed, dus heb er op zich wel vertrouwen in...

Edit Burg:

Ik wil hem op 15" gaan vliegen. En jouw idee komt aardig overeen met mijn idee van plaatsing van alles...

Ben altijd in voor duo vluchten! Moeten we zeker eens een keer doen.. Wil ook wel eens weten wie de gezichten zijn, achter de namen en avatars ;)

Ik had het een jaar geleden al moeten eigenlijk, maar goed:p

Ik heb vanmorgen een rondje in de tuin gevlogen, hij is wel een stuk "tammer" dan mijn KK2.0 boardje met 1.6 software, maar voor de manier waarop ik voorlopig FPV vlieg, mag het ook wel tam zijn:)

Hier alvast wat foto's :

SYNDRONES SYN Y6 BETA

Vliegt inderdaad heel erg strak Roni en de yaw met 13" is perfect.

2x 4S 4500mah getest en binnenkort 2x 4S 10000. Ben erg benieuwd wat dat voor vliegtijden geeft.
Heel mooie combi met die H3-2D.

Wow gaaf Mark. Vond de Syndrones die je had staan al indrukwekkend, maar deze.. :yes:

je zal het huis ook wel bijna vol hebben staan he Jeroen :D
en bevalt de trex 600 nog steeds ?

Nick

Ha ha ja inderdaad Nick, misschien eens wat in de schuur gaan opbergen.

Jaaaa de 600 is echt super :-) niet zo heel veel gevlogen meer de laatste tijd met het weer maar zo gauw er wat mooie dagen komen ga ik haar weer uitlaten :D.

Graupner props.
Naza V2 met Gps.
Zenmuse gimbal.

De Syn 600 is bijna klaar.
Ontvanger erop en kabels nog wegwerken:)

nqqv.jpg

mqb1.jpg

t3jx.jpg

f1x7.jpg

Laatst bewerkt:
Back