wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Ik heb zo'n vermoeden dat ik gevonden heb wat jij aan het bouwen ben / gebouwd heb.
Maar aangezien ik nogsteeds niet helemaal door heb hoe je youtube filmpjes post kan ik het er nu niet in zetten.
De tip is in ieder geval Google maar op lego bike + quadcopter

Een nieuw aangekochte: DJI Naza V2 GPS met DJI Mini OSD voor op mijn TBS FPV Quadcopter.
Afgelopen middag getest en helemaal welbevonden.
Ook de OSD werkt super.
Vloog altijd met een Naze 32 bordje, maar wilde nu eens iets degelijks met GPS en helemaal TOP dat Naza.
Dit had ik veel eerder moeten doen.
Mijn andere Quads dan ook maar ombouwen naar Naza want dit systeem is erg lekker.

Naza systeem is voor de filmmakers onder ons en mensen die niet kunnen vliegen een mooi systeem, daar val jij dan onder? Of ga je filmen....

Vandaag ontvangen Zmr frame naze32 acro black, immersion 5,8ghz vtx runcam 600tvl en natuurlijk dikke cobra 2100kv motoren. Dit wordt een snelle rakker, nu alleen de lipos nog uitzoeken, maar eerst gaan we bouwen

Hoi Samsung.
Ik was me er van bewust dat het gros dat met een DJI CPU unit vliegt dat doet in GPS of in ATI modes. ( dus inderdaad voor de mensen die NIET zonder level modes of zonder GPS willen of kunnen vliegen)
Maar zelf kom ik van de helikopters af en vlieg alles in ACRO mode oftewel: Manual Mode in DJI term.
Ik heb voor de DJI Naza V2 GPS gekozen omdat ik ook FPV vlieg en dat deed met toestellen die voorzien waren en zijn van een Naze 32 CPU zonder GPS.
Maar ik vlieg wel eens ver weg en dat gaf me toch een onbehaaglijk gevoel.
Mocht er iets mis gaan met het video materiaal zoals beeld dat wegvalt dan was het knap lastig terugkomen met het toestel op die afstand los te vliegen.
Je ziet tenslotte geen verschil meer tussen kop en kont.
Dus deze Naza V2 GPS is voor mij de uitkomst.
Mijn vliegmaatjes hadden het al en daarom vond ik het een goede keuze.
Tegenwoordig vliegen we met 4 man FPV achter elkaar aan en dat is dikke schik kan ik je zeggen.
Neen......geen races ofzo hoor, maar gewoon met 2 stuks 450 size FPV Quads en 2 stuks FPV F550 Hexacopters.
Zeer vermakelijk om te doen en we hebben een groot boerenland tot onze beschikking dus alle ruimte en benne niemand tot last.
Mijn keuze voor deze DJI Naza V2 GPS met Mini OSD was gelukkig een goede.
Afgelopen middag flink kunnen uittesten en het systeem werkte flawless.
Knopje om: en mijn TBS Quad komt zowaar terug naar de landingszone.
Zender uitzetten: en dan ook komt mijn TBS Quad terug naar de landingszone.
Kan je zeggen: ik heb geen onbehaaglijk gevoel meer nu.
Ook de DJI Mini OSD is een aanrader.
Heerlijk al die informatie op het scherm nu.
Weet nu tenminste hoe hoog en hoe ver ik zit.
En accuraat is het ook nog!
Vr Gr E

Transportkist voor Dji f550 met toebehoren:

20150814_191614.jpg

kist van Auer packaging. Afmetingen: buiten: 80x60x33,5 cm
binnen: 77 x 57 x 29,7 cm

20150814_191624.jpg

Schuin op maat van Schuimrubber gigant. 3 x een laag van 10 cm

20150814_191643.jpg

Na veel passen, meten en snijden is de transportkist klaar.

5 x dys sn20a
2 x 2x 1000 mah zippy voor fatshark bril
10 pakjes dal 5045 bullnose om te testen
Nieuw type pdb voor zmr. Zodat de naze32 erop geklikt kan worden. Met veel leds omboard
3a7797a3332a5e716bf1010866afdce6.jpg

Ben van mijn DJI F550 een motormoer kwijt geraakt (en de prop ook natuurlijk).
Nu kun je nergens meer de orginele moeren kopen ook niet in het buitenland. Slecht verkrijgbaar momenteel. Had er dus een M6 rvs moer op gezet maar dat vind ii geen porem.

De oplossing een aluminium dopmoer:) en nog in leuke kleurtjes ook passend bij de motor heb ik maar rode genomen.
http://www.mlmparts.com/nl/aluminium-dopmoer-2bd0c3.html

Heb je er toevallig al mee gevlogen? Lijkt mij een stuk compacter dan mijn huidige immersion variant op 600mw..
Ja vandaag effe getest. Dat ding werkt net zo goed als de immersion ! Nog met standaard antenne en ik kwam een heel eind en super beeld. Voortaan bestel ik deze hoor, super klein en goedkoper :-)

Back