wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Sunnysky 2204, Littlebees 20A en Thug PDB's voor de ZMR.
Eerst was de planning om de ZMR te bouwen met de (al reeds gekochte) Nucleus PDB, maar ik maak harde klappen tijdens het crashen, dus voor mijn eigen gemoedsrust... een kleine pdb.

Wat esc's en een Gep210 framepie vanwege het slime design en de prijs. Cam verstelbaar, dichte zijkanten, lipo goed te beschermen, leds.

NrUYhQ6.jpg

a8549320-54-fb98e3f3-84dc-4d23-83e8-a8ed86280975.jpg

Fatshark Attitude v3

Afgelopen week in de dominator v3 gekeken en was zeer onder de indruk. V3 genomen voor de 4:3 ratio, moet een mooi beeldje zijn!

Een paar spulletjes zijn al binnen voor mijn race quad. De FPV bril is binnen en het frame ! Snel gaan bouwen dus. Foto's komen binnenkort :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Een paar spulletjes zijn al binnen voor mijn race quad. De FPV bril is binnen en het frame ! Snel gaan bouwen dus. Foto's komen binnenkort :)
Altijd een leuk moment als je eindelijk kan gaan beginnen. Vandaag is mijn frame binnen, straks ophalen en dan heb ik ook zo een moment.

Alien 6"
Cobra 2206 2100kv
Kiss FC
Kiss 24a
Sbus ontvanger
600mw immersion raceband
Hs1177 cam
En een nieuwe Fatshark Attitude V3

Altijd een leuk moment als je eindelijk kan gaan beginnen. Vandaag is mijn frame binnen, straks ophalen en dan heb ik ook zo een moment.

Alien 6"
Cobra 2206 2100kv
Kiss FC
Kiss 24a
Sbus ontvanger
600mw immersion raceband
Hs1177 cam
En een nieuwe Fatshark Attitude V3

Inderdaad haha! Moet alleen nog kijken of de motoren gaan passen... Anders weer 50 euro kwijt [emoji52]. Vanavond stuur ik hier wel een paar foto's in. Wat heb jij een mooie setup, heb ik nog geen budget voor haha! Veel succes met bouwen :)

Back