wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Nou dan moest ik dus klikken ha ha :-)

Besteld bij Menno : FrSky Taranis X9D Plus Combo with case and X8R receiver

Nog 6 te gaan dan..........:-)

Gisteren nog effe 4 Cobra 2204 2300kv multirotor edition with integrated adapter
Haha goed bezig :). Ik denk dat ik ook maar een paar van die d4r-II ontvangers bestel voordat ze op zijn :).
Als iemand een d4r heeft die hij wil ruilen tegen een x8r laat maar weten dan!

Eindelijk in nl nu nog meer
Heb net zaggometry uit Duitsland gekocht. Zou tof zijn om al dat spul ook gewoon in nl voor een schappelijke prijs te krijgen is

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb hier nog 4 Nieuwe d4r 's liggen.
Omruil tegen een x8r mogelijk.. Voor de gene die dit wil.
pb bij intrese..

Laatst bewerkt:
Ik had al de TFR4-B...maar kon de verleiding niet weerstaan om de D4R-ll ook maar alvast te bestellen nu ze ook hier in NL te krijgen zijn ;-) Verleidelijk om er nu ook maar een flip260 bij te nemen met de powahhh cobra's!! :vamp:

full

edit: flip260 is onderweg...;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Skyhero little kwam vandaag binnen vliegen!
Prachtig frame.

Inderdaad, kijk je kap even goed na, dat is het enigste minpuntje soms qua kwaliteit, indien er problemen mee zijn even melden bij de verkoper, SH is wel makkelijk in het vervangen ervan mocht het nodig zijn.:proost:

Let op dat deze links gepolariseerd zijn. LHCP (volgens afbeelding)
Maakt als setje niet uit.
Maar meekijkers die wel rechts gepolariseerd hebben op hun ontvanger zullen wel klagen dat het beeld slecht is ;)

Het is meer voor je vervolg aankopen. Bv de Immersion Patch is er tegenwoordig in links en rechts maar rechts RHCP is de standaard in de meeste gevallen.

Osd en videozender gemonteerd.
Vanavond paar vluchtjes gemaakt.
Geen props in beeld.
Camera hangt mooi recht, geen vertekening in horizon.
Morgen verder.

Dank je Roni.
Filmpjes volgen!

Kap is niks mis mee.

Omdat ze op de club steeds populairder worden en om wat mee te spelen/gooien en smijten heb ik ook maar eens besloten om, naast mijn heli's, een mini H te gaan bouwen waarvoor ik inmiddels het volgende heb besteld:

• Gerard_NL Mini-H frame (G10)
• ZTW Mantis 12A ESC's (SimonK)
• RCX 1804 2400KV
- Gemfan 5030 props
• Naze32 Acro
- Multiwii MWC FC Bluetooth module
- Piezo buzzer
• FrSky Delta 8 S-FHSS Rx (CPPM)
• Zippy compact 1500mAh 3s 25C
• 3W Star leds (wit en rood) met heatsinks, drivers en 90º Lenzen
• Wat overig kleinmateriaal

Daarnaast bij banggood een ZMR250 H250 frame besteld, zomaar om eens te kijken wat de kwaliteit daar van is.

Als het ding bevalt dan komt er wellicht nog een "poor man's" FPV setje bij om daar ook eens kennis mee te maken:

• Skyzone 200mW Plug N Play FPV 200 Set
• Quanum DIY FPV goggle set

Back