Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?

Nog even wat nieuwe blades binnen gekregen voor het eind van het jaar..!!![emoji322][emoji323]

Gr. Jeroen

d1dd43a27edd63612d20fbfe397be66d.jpg

fout... het is de E700, met de E van elentriekerig :p

zeer goed geraden jeroen :feli:
Je zag het aan de schuine stand van de servo? ;)

ik vlieg bijna nooit met men trex 700 :hammer:

Vandaar deze budget 700 :)

parts zijn echt wel goedkoper van deze.. en hij is zwaar op dieet gezet voor een 700 size..

en last but not least.. het is een Raptor.. wat meer valt er te zeggen :D

20160110_160518.jpg

Yeaaaaah ben ik in de prijzen gevallen??[emoji12]

Klopt inderdaad, die servo is heel erg kenmerkend!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst man!!
Mooie fusuno canopy erop, helemaal af[emoji106]
Hopelijk ga je hier wel wat meer vlieguren mee beleven tov je Trex 700!

Maar zo gek veel zal het in onderdelen niet schelen? Trex of raptor?!
Nja iig weer een leuke heli erbij![emoji41]

ja deze keer zijn ze echt goedkoper Jeroen ;) en als het niet is verplicht ik iedereen van een Raptor E700 te kopen :p

ik stond er al een tijd naar te kwijlen :kwijl:

Ze zijn trouwens zeker niet perfect hoor :rolleyes:

Zijn wel wat problemen mee geweest met de eerste versie.. Maar dat komt of beter gezegd is zeer grotendeels bij de mijne al aangepast :) het is eigenlijk een V2.

haha ja is een occasie, heb er verschillende canopy's bij gekregen, maar deze is wel de gemeenste/meest flashy. :koud:

in de prijzen? euhm.. missch deze zomer is ergens gaan vliegen? lijkt me wel leuk :)

trouwens ongelooflijk hoe smal dit frame is.. is zelfs speciaal een scorpion motor voor ontwikkeld volgens mij.. en die past netjes er net in :)

ga alles nog wat nazien (effe melden dat ik hem ook echt wel (heel) weinig betaald heb..)

maar voorlopig klinkt het goed,

castle hv 160A (maar die is wat "aangepast" na een crash, moet dat zeker is goed bekijken (condensators)

scorpion motor

3 canopy's

alles servo's HV Align (maar die van de staart klinkt precies wat raar..)

splinternieuw G pro fbl systeem bij (verzegelde doos)

Radix main en tail blades

zo goed als alle modificaties om een V2 te zijn.

het is een herstelde heli, was ook op voorhand geweten, hij heeft gedraaid zonder de blades op, heel normale geluiden (is 1 van de stilste 700 heli's op de markt trouwens) en alle assen zijn recht) ik weet dat je ze beter laat voorvliegen en dat dit risico's inhoud van het niet te laten doen maar voor de prijs kon ik hem niet laten staan, heb amper een 450 voor dat geld.

En heb er wel een goed gevoel bij, enkel gaat hij nog een serieus nazicht krijgen alvorens te vliegen :)

Back