Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?

Mikado Logo 600
image.jpeg
image.jpeg

Het is een combo inclusief een mini VBar, HKII 4035-500, JIVE 80 en Edge 693 bladen. Servo's worden waarschijnlijk Savox 1258 op de swash en een 1290 op de tail.

met 600 blades lijkt me alles van de set up wat logischer klinken.. de 80hv regelaar is ook een typische size voor een 600 size heli.. verpakking zegt ook 600..

maar wil hier zeker niets afbreken, het is een pracht van een heli zo'n grote Logo :thumbsup:

Mijn vraag is ook alles behalve vervelend bedoeld, ik gebruik namelijk bijna dezelfde motor (HKIII 4035 530kv) op mijn 700er met een 130A esc.

maar je hebt een 600 SE !
geen gewone 600, die heeft wel 600er bladen of 620er, die SE variante heeft 693 mm en een 80 hv regelaar.

Nee de motor is wel degelijk een 4035-500. Inderdaad is het een gestretchte 600-er met Edge 693 bladen. Ik ga hem vliegen met 10 cellen. Volgens de velen forums moet hij geweldig vliegen. De afmetingen van een 700 en het gewicht van een 600. Ik ben ook benieuwd lol.

denk idd ook dat het heel goede helikopters zijn die logo's.

en de standaard set up zal geen hardcore 3d set up zijn op 10s maar zal idd zeker wel meer dan voldoen voor sport en acro. :)

ja dat is waar en weet je de meeste commentaar dat ik over hard core 3d hoor is ook dat het te snel gaat voor de meeste toeschouwers.. ze kunnen het niet volgen gewoon.

maar vind het wel super wat die kerels kunnen, respect als je zo snel en fel kan reageren.

die hun hersenen zijn toch goed getraind :)

De eerste combo bouwdoos inclusief upgrade 3d hardcore duimen en een 3d skills hersenpan moet nog worden uitgevonden volgens mij. Zolang dit niet gebeurt hou ik het maar bij een beetje rond tuffen en genieten van de mooie techniek :-)

De eerste combo bouwdoos inclusief upgrade 3d hardcore duimen en een 3d skills hersenpan moet nog worden uitgevonden volgens mij. Zolang dit niet gebeurt hou ik het maar bij een beetje rond tuffen en genieten van de mooie techniek :-)
Ach ik behoor ook bij de softies Robbedoes... Zolang je er maar plezier in hebt[emoji41]

Back