Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?

Vanwaar 3 HB's? :)
Kwam zo uit, ik heb(had) zelf een HB2 gekocht en was al van plan om de alu kop upgrade + carbon delen erbij te bestellen,
totdat ik zag dat pataz (ook een heli forum gebruiker) 2vliegklaar heli's te koop had met beiden alu kopen upgrades en een heli volledig carbon,

vandaar dat ik op 3x HB2 uitkom maar ik ben er een vlieg klaar aan het maken en dan gaat die in de verkoop (compleet met zender) :)

had ik het eerder gezien had ik waarschijnlijk niet eens een nieuwe gekocht maar voor 99,00 met alu koffer hoor je mij niet klagen...

En alweer een hele zooi connectors zoals XT60's en EC3's, krimpkous, thread locker, ...

Allemaal dingen die ik al lang had moeten hebben :)

Nu enkel nog eens een deftig setje tools... Evt die koffer van KDS lijkt me wel wat.

Een MD-500E romp van Align voor mn Trex 450 pro incl navigatie verlichting :)

Vliegt fantastisch! Nu past ie alleen niet meer in zn koffer :rolleyes:

Het zou pas echt stoer zijn als jij nu 2 pinions besteld Stef .... :twisted:

(ja ok ik verveel me... :rolleyes:)

Dan top ik nog want ik heb er inderdaad twee besteld :) Zitten toevallig twee in een pakje.. Verder twee extra lipo's voor de mcpx en wat rommels voor de 450.. En verder geduldig wachten tot swiss post zin heeft de electronica voor de 450 langs te brengen. Had gehoopt deze week maar dat zal niet meer lukken. Jammer. Wil nu wel een keer de 450 crashen :p

We wensen je alvast veel crashplezier ;)

Gelukkig zijn er mensen zoals jij Chow die gemotiveerd crashen. Anders zou deze thread snel een stille dood sterven :p

Ik zie dat swiss post de spullen gisteren uit Zurich heeft laten vertrekken. Dus motor, servo's, gyro etc, etc....
Dan mag ik er toch vanuit gaan dat ik volgende week de spullen binnen heb??

Yep dat word waarschijnlijk volgende week, de laatste 2 keer zat er bij mij nog 4/5 dagen tussen het verzenden uit zurich en het aanbieden bij de deur, ik weet niet waarom dat zo lang moet duren maargoed :P

Het wordt overgedragen aan TNT Post. Blijkbaar is dat nogal een enorme klus.. Dan kunnen we wel vlot wat gaan afspreken lijkt me om e.e.a. af te ronden en in te vliegen :)

Yep dat kunnen we snel doen als we het spul binnen hebben. de eerste keer met accu´s deed swisspost er maarliefst 12 dagen over om van zurich naar hier te komen. Ik hoop dat het is zoals de 2e keer! In 12 dagen kan je heen en weer fietsen naar zurich en de spullen ook ingebouwd hebben in je heli :P

Ja ik wil dat ding nu wel vlot in elkaar hebben. Zit al lange tijd naar allerlei HK spullen en een zender te kijken. Wordt tijd voor een maiden..

Bijna, ik wacht nog op mijn nieuwe zender waar ook accu's worden mee geleverd en een nieuwe staartfin die kapot is gegaan tijdens transport van de heli hier heen.
Als het goed is komt die zender vandaag met tnt express (maar t kan ook nog morgen worden)

Ik zit al weken naar kale heli's en een zender te kijken. Na de buitengewone fijne vluchten van vanmorgen met de mcpx ben ik er wel aan toe om een 450 langzaam aan te gaan leren hoveren. Heb er echt weer zin in..

Mijn laatste aankoop is een Blade mcp-X.
En jullie willen niet half weten hoeveel zin ik erin heb om te gaan vliegen en 3D moves te gaan leren met die Micro heli.
Heerlijke hobby.
Vr Gr E

Back