Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?

@EBB

Mooie collectie.

Ik heb zelf alleen de mCPx van Blade maar ik moet zeggen dat ik het toch een van de beste merken vind op het gebied van microhelis en wat groter. Van ontwerp tot gebruikte materialen, van verpakking tot support, het is allemaal erg gelikt. Zelfs de spares zijn mooi verpakt en voelen degelijk aan. Ze hebben een totale range voor iedereen en wat je ook koopt, er is gewoon over nagedacht.

Enige nadeel was de servo-issue die ik had maar dat verschilt ook per batch, naar het schijnt. Jammer dat ik pas sinds een half jaar bekend ben met dit merk. Het probleem met Blade is dat het niet het goedkoopste is en toch net tussen 2 markten in zit.

Ik bedoel daarmee de markt voor de gevorderde die erin wil investeren en de markt voor mensen die een leuk stukje speelgoed willen hebben.

Ik geniet iedere dag van mijn mCPxje, wat een heerlijk apparaat.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Show even mijn nieuw gebouwde KDS..of smaak valt niet te twisten uiteraard maar voor een eerste serieuse poging aardig gelukt, vind ik.;)

Zit nogal wat huiswerk in. Vooral sleeven kabels..

2d7iki1.jpg

mkymf7.jpg

2zqqvsy.jpg

Niks mis mee hoor, ziet er strak en netjes uit....

Groet, Bert

mooie machine silitek :D

op je laatste foto zie ik dat de canopy met een elastiekje vast zit???
volgens mij is dat niet helemaal safe als je m de lucht in stuurt...:confused:

Strakke heli! Die van mij is niet zo mooi hoor :D Maar het zijn de vliegprestaties die tellen.

En die canopy zal echt niet loskomen in hover en rondvlucht hoor.. Als je natuurlijk gekke 3D moves gaat uithalen zou ik het toch maar snel veranderen, maar ik denk niet dat je al in dat stadium bent...

Spektrum dx5e voor als een "RTF" setje,
heb ook nog een dx4e die kan ik dan ook als "RTF" set (inclusief MCX ofzo) verkopen..

en voor de prijs hoefde ik het niet te laten :D

http://imageshack.usGroet Ray...

Leuk man, wat betaal je die? Ben voor men vader ook aan het kijken om aan een leuke prijs ergens een DX4 / DX5 op de kop te tikken voor bij zen MCX2 :)

Ik dacht 60Euro ofzo, ja ik ben erg onhandig (kijk er bijna niet naar) met prijzen :neutral:
maar ik had eigenlijk alleen de zender besteld maar er zit ook gewoon een ontvanger bij :D

ik bellen (zo ben ik) om te vragen of het een foutje was,
en dat was het maar hij zij je heb het verdiend na wat je al besteld heb hier :cool:

RC Racing Twente...

Groet Ray en ik ga FF mijn betaling nakijken...
EDIT of je gaat naar de site, 67,50€ zonder ontvanger met is die 89,00€ .

Laatst bewerkt door een moderator:
Lol Ray, Je blijft maar kopen.....;)

Oh ja heb gisteren ook nog leuk speelgoed gekocht.

- mainshaft T-rex 250 (denk dat de mijne krom is blijft zwabberen)
- Align koffer T-rex 450
- HPP-22 programmer voor Hitec RX/TX
- Zender koffer
- Optima 6 receiver
- Hitec Aurora 9 Zender met Optima 7 receiver.
- Solo Pro 100 3g.

Nou moet/ga ik weer ff sparen..........:bye:

gr,
Dave

eHehe Dave jij kan er ook wat van :D
mooi spul maat !

Ik ben ook aan het sparen, denk dat ik maar is naar een trex700 ga kijken ..
maar ik wil deze maand nog een Blade 120sr ,

ik heb al geboden op een hier op het forum als die er niet mee akkoord gaat, koop ik u'm nieuw...

Waarom zou je nog een 120SR kopen Ray? Veronderstel dat jij toch ook wel al vlot rondjes en 8jes gaat vliegen? 120SR is echt heel stabiel en relatief eenvoudig te vliegen. Msr heb je dan meer pret aan want dat ding gaat als een raket op de rudder.

Gewoon een Trex700 kopen of een Compass Atom 7HV ;)

eHehe Dave jij kan er ook wat van :D
mooi spul maat !

Ik ben ook aan het sparen, denk dat ik maar is naar een trex700 ga kijken ..
maar ik wil deze maand nog een Blade 120sr ,

ik heb al geboden op een hier op het forum als die er niet mee akkoord gaat, koop ik u'm nieuw...

Als je dan gewoon die 500 aan mij verkoopt.........;)

Was gisteren behoorlijk ziek. een glas limo vol over de nieuwe zender, open gemaakt en gefohnt ligt nu nog open hoop dat hij het nog doet :onweer:^@#$%@:onweer:(zien we vanavond )

Laatst bewerkt door een moderator:
Back