Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?

Ik heb ook een raptor 30 voor de wat rustigere vluchten. Die raptor 50 is voor meer 3d vliegen maar daar ben ik nog niet echt aan toe. Kon de heli op de kop tikken dus maar vast gekocht.

Ghehe jaaahhh Bert... ;)

Mn MD 500 is eenzaam whaha. Betreft een een Moskito ( I know...) met Robbe Schweizer 300 ombouw set. Motor is een 8.5cc Webra. Weer een niet alledaagse heli. Wat heb ik daar toch mee? Net zo alledaags als de R22 uitvoering.

Echt een lief machientje... daarom moest ie komen. :)

Oh, maar die Moskito's zijn net als die MD, in elk geval wel degelijk hoor!
Enne.... het is wel nog steeds een Schlüter.....

Groet, Bert

Yup weer een Schluter... maar dit keer met iets meer vermogen. En onderdelen zijn wat makkelijker te krijgen. Leuk machientje, met scharniertjes, klinknageltjes, ribben op de vleugeltjes etc... gewoon schattig met dat bolle kappie :)

Yup.... Hughes 300 (of Schweizer 300) is een heel leuk ding om te zien, en vliegt ook lekker bedaard, net als die Bell 47 van mij.

Ben heel benieuwd, hoop hem Zaterdag nog te kunnen zien....
Istie vliegklaar?

Groet, Bert

In principe is ie vliegklaar maar ook dit weekend ben ik er helaas niet.... vloer leggen in de nieuwe woning... Dus nog even geduld kerel :p

nieuwe Hyperion lader

Vandaag besteld

Hyperion eos 720i Net-ac/dc lader 20Ah op 220v 90watt en op 13V 150watt
(misschien komt er een externe voeding van 20A extra aan te hangen)

ter vervanging van de Robbe compact duo 6S EQ

Volgende week binnen

Greetz.

Jeroen

Ja.... hij is luid....

Maar geef toe dat hij uiterst natuurgetrouw klinkt
(heb je het origineel wel eens gehoord? Dat waren 6 cylinders met open pijpen.....)

Groet, Bert

Over de klank heb je mij niks negatiefs horen zeggen, want dat is wel mooi. Ach zolang je van rechts naar links vliegt is het goed te doen ;)

- MCPX 2 + DX6I
- 4x Hyperion G3 250 mah 25C
- 2x Feathering shaft
- 2x Hoofdtandwiel
- 1x extra bladen
- 1x extra setje vijzen
- 1x aluminium tailboom XL

Back