E
ExtremeBB
Guest
Wat een scrooge kerstman zegDe kerstman heeft het wel allemaal betaald met mijn bankkaart.![]()

mooi spul maat

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat een scrooge kerstman zegDe kerstman heeft het wel allemaal betaald met mijn bankkaart.![]()
Nee hoor, ga je wel mee je plan kunnen trekken. Je hebt heus geen soldeerstation nodig voor af en toe een nieuwe plug op een draadje te gaan solderen![]()
Ja ik ben echt erg hehe' ray hoeveel heli's heb je nu ondertussen gekocht ? zie er veel voorbij komen
grt Nick
Ja ik ben echt erg he
ik ben helemaal verslaafd aan de micro heli's geraakt en een klein beetje biased towards Blade zoals je kan zien....
Op de rapid en Wasp na..
maar zo en zo wat ik in mijn sig heb staan,
en ik heb mijn oude coax's nog (stuk of 4/5) waar ik ooit mee ben begonnen,
en een Esky belt en een HK500GT....
en ik krijg ook weer een honey bee king 2 van een vriend van mij...
en ik zit ook aan de Nine Eagles Solo Pro 180 3D te denken ..
Dat was het wel, groet Ray......
O ja een Trex 100 heb ik ook nog nietje weet waar je die Nine Eagles Solo Pro 180 3D kan kopen rtf onder de 200..............
hebben ze trouwens ook msrx voor 117.90
en anders heb ik nog wel een trex 100 voor je want die heb je nog steeds niet![]()
O ja een Trex 100 heb ik ook nog niet
die mSRX is dat een BNF ~?
Groet Ray...........
Ja ik ben echt erg he
ik ben helemaal verslaafd aan de micro heli's geraakt en een klein beetje biased towards Blade zoals je kan zien....
Op de rapid en Wasp na..
maar zo en zo wat ik in mijn sig heb staan,
en ik heb mijn oude coax's nog (stuk of 4/5) waar ik ooit mee ben begonnen,
en een Esky belt en een HK500GT....
en ik krijg ook weer een honey bee king 2 van een vriend van mij...
en ik zit ook aan de Nine Eagles Solo Pro 180 3D te denken ..
Dat was het wel, groet Ray......
Volgens mij is deze ook erg crash bestendig (gehoord van een gebruiker hier op MBF) ,ja zit ook aan de solo pro 180D te denken wilde al vragen wat je mening van deze heli was ziet er leuk uit en lijkt mij een prima heli om inverted mee te leren durf het met mijn trex 500 nog niet echt aan hoop wel dat ie redelijk crash bestendig is haha![]()
je weet waar je die Nine Eagles Solo Pro 180 3D kan kopen rtf onder de 200..............
hebben ze trouwens ook msrx voor 117.90
en anders heb ik nog wel een trex 100 voor je want die heb je nog steeds niet![]()
bij HK kost de solo pro max 125eurodaar komen wel nog verzend kosten bij
je kan hem alleen niet als europees land bestellen bij HK...............(effe de kleine lettertjes lezen)
gr,
Dave