Wat is jouw lievelingsmerk?

• Topicstarter Topicstarter Guest
  • Startdatum Startdatum
volgans mij snapt agorias met al zijn 13 hele jaren levenservaring niet geheel wat robert met zijn opmerking bedoelt.

Mmmmmmmm Examenstress ??

Stevo (die gelukkig al afgestudeerd is - maar het weerhoud me er niet van om af en toe krekelig te doen :wink: )

mmm, geef mij maar een Losi
mijn carson benzineke doet het anders ook wel goed.

Stevo zei:
Mmmmmmmm Examenstress ??

Stevo (die gelukkig al afgestudeerd is - maar het weerhoud me er niet van om af en toe krekelig te doen :wink: )
Examens zijn al afgelopen, en ik had niet bepaald examenstress :roll:

dit word dus bedoeld met off topic....

ik heb alleen een tamiya auto.... kwaliteit... matig vind ik....
hpi auto's vind ik er altijd erg gelikt uitzien, met dat mooie alu. maar kan er nix over zeggen uit ervaring.

Groeten
Monkey

jongens snel terug naar "je favoriete auto" anders einde topic, en dat is zonde.

FG omdat het mijne volgende wordt en hopelijk een beetje meer BlackFox bestendig is dan de Tech :lol:

Protech omdat het mijn huidige is

me schumacher vindt ik een hele goede auto...x-ray,corally, mugen seiki, de trf's van tamiya zijn ook heel goed,losi,team associated...maar bovenaan staan bij mij toch echt wel schumacher en x-ray

Serpent... Is het altijd al gewest.. maar kan het niet betalen.. whehe, Maar als het goed is heb ik er binnekort 1!

Rc Gek zei:
Serpent... Is het altijd al gewest.. maar kan het niet betalen.. whehe, Maar als het goed is heb ik er binnekort 1!
Als je geluk heb kan je wel serpent betalen ;) bij toeval een serpent gekocht voor 175 euro :) Paar onderdelen moet vervangen maar zat nog steeds vetver onder de nieuw prijs.

Ik vind het lastig wat favorite auto is. Rij nu HPI Serpent en Tamiya, het rijd alle 3 gewoon goed. De één wat harder dan de ander maar daar is de prijs ook naar(of eigenlijk ook niet HPI heeft meer gekost dan me serpent :/ )

Voor mij zijn het 3 merken die favorite zijn:
- Serpent
- HPI
- FG

mijn favoriet is op elektro gebied duidelijk Tamiya, heel veel keuze en ook in vele prijsklassen
brandstof tamiya......mja..

een komende favo zal waarschijnlijk GS racing zijn, en zeer grote kans CEN met de genesis.

verder apparatuur, motoren van Picco, elektronica van Graupner en ko propo...

Heb geen voorkeur.

Maar als ik echt moet kiezen :
Autos : HPI , Tamiya , Losi , Hudy (Xray)
Elec. : Novak
Zenderspul : Hitec.

ik heb nu alleen hpi wagens gehad en die bevallen me heel goed.

mijn savage bijvoorbeeld nog nooit wat aan kapot gegaan behalve die brakke motor en het diff maar dat is verholpen echt een super wagen (maar hij moet weg)

volgende wagen een FG sportsline verwacht hier heel veel van.

Momenteel heb ik een Traxxas Nitro 4Tec. hele fijne wagen en ook heel bruikbaar voor een beginner (zoals ik). Ik denk alleen dat mijn volgende een HPI word met waarschijnlijk dan toch (als het gaat passen) een Traxxas TRX2.5 motor.

Mijn Mening: HPI
omdat: hele goede servies heel snel onderdelen leveren :P

het leveren van onderdelen ligt niet aan hpi zelf maar aan de importeur en de winkel.... over het algemeen genomen zijn HPI onderdelen duurdere dan andere merken, maar ja ieder zijn mening.

Groet Robo

Back