Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sinds ik besmet ben geraakt met het H1N-RC virus is mijn kijk op de wereld ook helemaal veranderd hoor
e.g. Vroeger zag ik mooie open weilanden. Nu zie ik overal mooie potentiele vliegplekken.
ah. jij hebt dat dus ook
altijd lastig, als je hobby je auto inhaalt...
Hallo Allemaal.
De topic zegt het al:
Ik ben aan het kijken voor een auto welke vooral bedoeld is om mijn grotere vliegtuigen fatsoenlijk in de auto te krijgen.
Ik heb nu een BMW sedan. Bij deze zit er achter de achterbank een stalen plaat om het geheel stijver te maken. De achterbank kan dus niet neerklappen.
Daardoor past bar weinig in.
Aangezien het een Sedan is kan ik alleen vliegtuigen kwijt in de breedte op de achterbank.
Een 700heli gaat nog net wel.
Eigenlijk is een kleine station of een hatchback al prima.
Maar aangezien het een 2de auto is zoek ik iets dat te zwaar is (vanwege de wegenbelastingen).
Graag jullie meningen.
Zo'n vrouw zoeken we allemaalvorig jaar op vakantie naar Oostenrijk met mijn vrouw samen in een Mazda MX-5, naast de bagage voor 1 week ook nog 2 vliegtuigen, laadspullen en zender mee......
Nu naar het veld met de MX-5 gaan mee, de MPX Heron, de funglider, een drone, 2x DLG dit alles op de bijrijdersstoel, dan kunnen met dak dicht ook nog 2 kleine modellen op de hoedenplank mee en de zenders en laadkoffer gaan in de kofferbak.....................
Jaren al mijn grote modellen in een hatchback vervoerd, heb ik eindelijk een ruime station zijn al m'n grote modellen weg en staat er een maxi cosi in![]()
Nou... voorlopig heb je meer gewonnen dan verloren! In sommige opzichten best stiekum wel wat jaloers....Je wint wat en je verliest wat..