Wat is nou een goede (goedkoop) auto autootje voor rc vliegtuig transport?

Sinds ik besmet ben geraakt met het H1N-RC virus is mijn kijk op de wereld ook helemaal veranderd hoor :)
e.g. Vroeger zag ik mooie open weilanden. Nu zie ik overal mooie potentiele vliegplekken.

Haha, jij ook al? Hele geruststelling, altijd gedacht dat ik een doorgeslagen freak was....

ah. jij hebt dat dus ook :D

altijd lastig, als je hobby je auto inhaalt...

Ja, wat denk je dan? Ik heb geen auto om van A naar B te gaan, maar om van huis naar de club te rijden en vice versa....

Jaren al mijn grote modellen in een hatchback vervoerd, heb ik eindelijk een ruime station zijn al m'n grote modellen weg en staat er een maxi cosi in [emoji23]

Hallo Allemaal.

De topic zegt het al:
Ik ben aan het kijken voor een auto welke vooral bedoeld is om mijn grotere vliegtuigen fatsoenlijk in de auto te krijgen.

Ik heb nu een BMW sedan. Bij deze zit er achter de achterbank een stalen plaat om het geheel stijver te maken. De achterbank kan dus niet neerklappen.
Daardoor past bar weinig in.
Aangezien het een Sedan is kan ik alleen vliegtuigen kwijt in de breedte op de achterbank.
Een 700heli gaat nog net wel.

Eigenlijk is een kleine station of een hatchback al prima.
Maar aangezien het een 2de auto is zoek ik iets dat te zwaar is (vanwege de wegenbelastingen).

Graag jullie meningen.

Heb dezelfde auto (2x zelfs) gehad, BMW E36 berline is dat, achterbank kan inderdaad niet plat bij dat model.. ze rijden wel lekker, dat wel ;)

Ik sta er nochtans een Black horse cap 232 van 2 m span in en die heeft echt een heel lange romp.. passagiers zetel kan toch helemaal plat?

En dan wat inventief zijn..

Hij paste wel maar net maar het gaat wel hoor..

Gr

vorig jaar op vakantie naar Oostenrijk met mijn vrouw samen in een Mazda MX-5, naast de bagage voor 1 week ook nog 2 vliegtuigen, laadspullen en zender mee......

Nu naar het veld met de MX-5 gaan mee, de MPX Heron, de funglider, een drone, 2x DLG dit alles op de bijrijdersstoel, dan kunnen met dak dicht ook nog 2 kleine modellen op de hoedenplank mee en de zenders en laadkoffer gaan in de kofferbak.....................
Zo'n vrouw zoeken we allemaal ;)

Jaren al mijn grote modellen in een hatchback vervoerd, heb ik eindelijk een ruime station zijn al m'n grote modellen weg en staat er een maxi cosi in
emoji23.png

Haha, ja, maar dat heb je toch echt zelf gedaan (er zijn een paar kleine maar niet te missen nadelen aan het fenomeen sex :frustie::frustie::hammer::hammer::rofl::rofl:)

Hahaha inderdaad Bert [emoji16] Je wint wat en je verliest wat.. Mis m'n moki stermotor wel haha.

Het was mooi zolang het kon qua butged en vooral ruimte. Goed excuus om het heli vliegen weer meer op te pakken [emoji6]

dat maxi cosi probleem heb ik ook..
wel 1 belangrijk voordeel aan zo'n ding: hij kan eruit!

speciaal voor de zeldzame momenten dat je tijd hebt...

Heb de maxi op een isofix base, dan zet je de maxi met een sec vast en met dezelfde snelheid is ie er ook weer uit. Hobbykamer is kinderkamer, nieuwe hobbykamer is aanzienlijk kleiner [emoji848]

Helivliegen kan ik op 5 min afstand van huis doen ipv 40min rijden naar de club..

Prioriteiten!

Laatst bewerkt:
Back