Zullen we ''niemand'' met een korrel zout nemen?:murder:
Hij merkt het verschil in Latency tussen een spektrum en futaba, en dan ben je toch echt wel in de richting van die 0.1seconde
Zullen we jou, de "grote Anko" dan vanaf nu ook maar met een korrel zout nemen?????? Het verschil in latency ligt namelijk VER onder de 0.1 sec, eerder in de buurt van de 0.02 tot 0.01 sec.... Jij merkt dat verschil in latency namelijk OOK, en zelfs iedereen die zijn Charter of Calmato probeert te landen, merkt dat verschil als het van de ene op de andere keer is....
Je ben een behoorlijk clever kereltje, maar je snapt het verschil tussen perceptie en reactietijd niet.
Toen 20 jaar geleden de eerste PCM installaties geleverd werden, was het verschil ook voor een simpele ziel als ik zelfs met een vleugelkist behoorlijk duidelijk merkbaar (0.02 sec voor PPM, ietsjes meer, ongeveer 0.03 sec voor de toendertijdse PCM sets, vraag het Jan "Corrien" als je me niet gelooft) en dat wil GEENSZINS zeggen dat mijn, of T.A's reactiesnelheid onder die waarde ligt. Integendeel. Een mens "calibreert"zijn hersens op een bepaalde vertraging, en DAT is wat Tareq merkt, niet zijn reactiesnelheid die met die "trage" set slecht overweg kan of zijn rectietijd die opeens iets duidelijk maakt: hij zit bij een set die 0.01 sec SNELLER is
net zo erg met zijn handen in het haar, alleen knalt ie dan tegen de andere kant van de barrière op.....
Zelfs F1 coureurs (die aan kunnen zien komen wanneer het licht ongeveer op groen gaat) en Dragracers (idem), zijn niet sneller dan ongeveer 0.18 sec (minstens maar de helft zo snel als jouw idee van Tareq) en dat is "in een laboratorium bewezen" (in de formule 1 gaat méér geld om dan in de 3D wereld, die testen dat écht behoorlijk beter dan Futaba, Align, of wie dan ook....)
Groet, Bert
PS: Ik SCHIJT op dit soort vergelijkingen.... laat TareQ maar eens met een non-E-stab rigid vliegen.... wedden dat ie daar niet ver mee komt? en dat bewijst alleen maar, dat (aangezien ik daar wel mee kan vliegen maar géén 3D kan) dat Tareq niet zaligmakend is,
en ik ook niet, maar dat aan Tareq beslist
geen bovenmenselijke eigenschappen toegedicht moeten worden