wat voor een lader?

• Topicstarter Topicstarter Cees van de Vendel
  • Startdatum Startdatum
4 weken kranetn lopen is drie en een half uur lopen. en met kerst mag je langs de duren geld op halen had de vorige keer 100 euro!!! en krijg ook nog zakgeld hoor. maar mischien wordt het een lrp lader van ebay.de altijd leuke dingen.

Cees

@Ron,
Wees blij, dat Cees geen rozen gaat knippen en pluizen. Je moet dan gaan rekenen in 3 uurtarieven: weekdagenknippen/pluizen, zaterdagknippen en zondagknippen 8O 8O 8O . Je moet dan al bijna wiskundige formules gaan toepassen om vast te stellen hoeveel weken hij dan voor zo'n lader moet werken. :o

@Cees,
De importeur van o.a. LRP is te vinden op http://www.meritracing.nl/online.htm . Je kunt daar niets kopen, maar via de 'links' kun je wel op de sites van veel fabrikanten kijken. Bij LRP vind je de gegevens van de quadra en pulsar-laders: wow 8O Je moet dan ook eens bij Novak kijken naar de Millennium! Ook al zo'n speciale lader voor autorijders: ook wow 8O
Enne, voor meer dan 2 jaar krantenlopen heeft Futaba helemaal iets om uit je dak te kunnen gaan: de CDR 5000, die tot 20 Ampere kan laden en tot 40 Ampere kan ontladen. Een groot grafisch display, waarop je - je kunt het zo gek niet bedenken - alles over elke cel in je accupakket kunt aflezen. Alleen........zo'n lader is natuurlijk alleen voor mensen bedoeld, die als hobby "accu's-laden" hebben!

die futaba, is veel , heel veel krantjes lopen hehe, ik geloof adviesprijs rond de 500 euro.

@Corrien, hoeveel kost die update van de CDR5000 dan. Volgens de originele specs kan ie 'maar' 12A. 20A en bij een beetje hoger voltage is wel leuk voor de huidige/toekomstige Lipo packs van 8000 mAh.

Maar wat jij misschien wel weet, wat is de update-politiek van Futaba bij dergelijke laders. Als zo'n lader niet te updaten valt dan wordt het never nooit niet een conncurent voor Schulze bij de hogere cellen-aantallen dan.

Groetjes,

Rick

Ik wordt wel gespannen van zo een verhaal over Cees zijn lader
Maar met een goede lader ontspand dat weer

trouwens er moet bij die lader die Cees wil een 16 AMP voeding bij :hammer:

10A 3300's laden.....heliumkoeling om de cellen?
kword hier ook moe van, koop een lader die je aanstaat, en luister naar de mensen op et forum hier.

En cees, heb je ooit een electro vliegtuig zien vliegen, of 3 meter boven je hoofd over zien/horen/voelen zoeven? weetje wel echt zeker dat je never noooit in je lange leven wil gaan (elecro) vliegen?
ik heb ook een miskoop gedaan qua lader, expert lader van carson.... neeeeee ik wil geen lipo das ontploffende troep dacht ik.... 3 maanden later... ai toch wel leuk lipo....

mijn mening, koop die lader als ie je aanstaat, maar denk ook eens vooruit, en verder dan alleen auto's en 2400 en 3300's.

</mijn verhaaltje>

groeten
Monkey

weet 1 van jullie misschien hoe duur een robitronic expert lader bij rcshop roal zal zijn?
en is het een goede lader die best goed presteerd in de wedstrijden?

niels

Is een veel gebruikte lader.

Maar ROAL heeft de Expert niet meer en leverd nu alleen de nieuwe Robitronic lader de Overloader(€ 185,--). Deze is 6 euro duurder als de Expert was en kan veel meer. Maar je moet wel altijd nog een voeding erbij aanschaffen want deze lader werkt op 12V.

Ik zou de LRP Pulsar Competition nemen hij is zeer goed en je kan je motoer er mee laten inlopen. De Expert was naar mijn mening een soort van een expiriment met dat stappen laden en dat werkte helaas niet :cry: , hij sloeg bij mij steeds te vroeg af. Je had dan nog wel andere setups maar dan kun je even goed een Robitronic pro2000+ kopen waarmee niks mis mee was.

Verder heb ik gehoort dat de muchmore ding niet zo goed werkt maar wel heel erg mooi is. De orion is weer het tegenovergestelde lelijk maar werk prima. En dan de Novak Millenium Pro die volgens sommige de beste lader ooit wordt genoemd :lol: .

Back