Wat voor leopard in pursuit met 6s?

Top weer wat geleerd. zal ook glasmat of glas weefsel kopen iemand een advied? hoeveel gram. wat voor soort?

thanks
riez

Hallo Riez,

Als het alleen gaat om het afdekken van een laag carbon, kun je met 25 - 50 gr/m² volstaan, dan blijf je de carbon structuur ook mooi zien, als je daar op kickt.

Voor het verstevigen van een vinylester romp gebruik ik 160 gr/m² keper geweven glasweefsel.

Uit gemakzucht lamineer ik tot aan de voorste dekselrand, da's voldoende om het achterste deel van de romp te verstijven.

Maar raad eens waar de meeste haarscheuren (aan de gelcoat buitenkant) in het laminaat ontstaan?
Juist, in het voorste deel, waar géén glasweefsel is aangebracht...

Bij een volgende romp lamineer ik dus zo ver mogelijk naar voren door.

Groeten, Jan.

Jan, dan zal ik er bij voorbaat maar aan geloven en de bodem zo ver mogelijk lamineren. voor de goede orde: eerst carbon/armide mat (die ik reeds bestelt heb)en dan glasvezel keeper geweven er overheen?

thanks.

riez

ik zal ook maar eens gaan kijken naar 5s cellen. is nu toch wel heel duidelijk dat dat nodug is ipv 6s.nog een aanrader wat voor merk en type?

Ik heb tot nu altijd zippy's genomen, die doen het niet slecht. Volgende
keer dat ik moet bestellen ga ik eens turnigy's proberen. Beste merken
kosten natuurlijk handen vol geld...

Gr,

Roy

Eindelijk de lang verwachte carbon armidi mat binnen. Ik ga zo snel mogelijk aan de gang. Iemand nog ideeën om de mat op maat te maken? gewoon met een schaar of is dat barbaars?

Groet.

Riez

De mini miss geico is ook binnen. Het is inderdaad niet echt een boot voor mij of mijn zoontje. We zijn al teveel verwend. iemand interesse ?

Groet.

Riez

Back