Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tijdens het overschakelen van normal naar Idle of zomaar? Wel balen maar toch redelijk goed afgelopen?Main gear gestript tijdens vlucht....
Dat is inderdaad het nadeel van de Align regelaars. Die schakelen echt zonder pardon om naar een hoger toerental.
In mijn Logo 400SE heb ik ook een Align regelaar zitten. Die schakel ik alleen terug. Omhoog schakelen durf ik gewoon echt niet aan met de tandwielen van de Logo 400SE.
Cc regelasr bedoel je joop ?
Ik zou echt wel willen.... Maar die prijs...... En ik vlieg toch echt voornamelijk met de 700. Dus helaas komt er geen 480...... Hoe mooi en technisch interessant ik hem ook vind.... Top machine die 480!tijd dus om over te schakelen naar een 480xx?![]()
Wel balen als je daardoor crasht. Misschien werkt het wel als je de governor gebruikt of met de governor van een fbl gyro (op de msh brain kan je bij de gov een verloop instellen).Ik heb zelf ook zo'n 450L en moet zeggen dat de regelaar prima is. Ik heb er nooit problemen mee. Mooie soft spin up en gaat prima naar idle2.
Op mijn cc120 ice2 kun je de overgang naar idle up wel helemaal naar eigen wens instellen. Maar toch vind ik het geen gemis van de align esc voor de 450.
CC regelaars zijn op dit moment een van de beste regelaars op de markt, overgangen zijn smooth as butter
Niet overdrijven Tommeke![]()
Ja en ook niet een klein beetje meer...
Wil nu omdat mijn 120ice2 goed bevalt een andere cc esc gaan kopen. Een edge 160 samen met een 800 mx 540kv motor voor mijn 700. Iemand ervaring hiermee? Beetje off topic, sorry.