Wat was jouw crashschade?

En dan nog een (te) harde auto met mijn Trex 700...
tegesa8u.jpg

Het is een dure week geweest...

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo @Mdec:

..dat is niet mooi !

iig suc6 met repareren,
en dat je verder nog veel plezier krijgt met vliegen,
2 heel mooie heli's
(vlieg zelf ook een 600n en een 700e)

Groet
Uwe

Dank u!

Zijn idd fijne heli's.
Gelukkig heb nog een reserve heli zodat het vliegplezier (iets voorzichtiger) kan doorgaan!

Dat repareren gaat overigens erg vlotjes... Voor de 600N heb ik geen manual meer nodig. Die herstel ik met mijn ogen toe ;)

Dank u!

Zijn idd fijne heli's.
Gelukkig heb nog een reserve heli zodat het vliegplezier (iets voorzichtiger) kan doorgaan!

Dat repareren gaat overigens erg vlotjes... Voor de 600N heb ik geen manual meer nodig. Die herstel ik met mijn ogen toe ;)

waar kan je met nitro vliegen in de buurt van Deerlijk?

Als je een club bedoelt, dan is de dichtste volgens mij in Dottenijs, en dan Pottes, maar dat al wat ver. Ik heb hier en daar een mooi stukje om te vliegen in de streek. Weliswaar niet in clubverband...

ik vlieg ook 'wild' met de nitro,
jammer dat de clubs zo moeilijk doen,
of zo moeilijk moeten doen ..

Groet
Uwe

soms, als ik in de buurt vlieg,
waar ze BBQ' en,
maar weekend vlieg ik alleen nog elektro,

en anders praat ik met de mensen,
komt altijd goed,

maar 95 % geen klachten,
de meesten vinden het mooi !

Groet
Uwe

En dan nog een (te) harde auto met mijn Trex 700...
tegesa8u.jpg

Het is een dure week geweest...

Toch wel mooi he dat "carbon" dat knikt :rolleyes: staat leuk maar feitelijk pure oplichting van Align. Had ik ook op mijn 700 LE. Alu met een printje :D

Voordeel is wel dat je staartboom niet explodeerd zoals het bij mijn 3DNT gebeurde... Daar vond ik 50% niet van terug :o

Ja, en twee keer de prijs van een setje "normale" tail booms...

Nu is het echt geen grapje meer @Mdec:

wat is er gebeurt,
oriëntatie kwijt,
te laag gevlogen ??

men men, niet mooi,
suc3 :alien:

Groet
Uwe

Wel eerlijk gezegd weet ik het niet, want als ik het wel had geweten had ik niet gecrashed... Het werd een tikkie té plezant :)

Ben nogthans al een hele tijd crashvrij ;)

Probleem met dat formaat is de prijs van de blades, hé... En buiten de blades valt de schade nog mee: wat lagertjes en linkjes... Dus: €30 onderdelen en €100 blades... Voor de goblin dan... Komt er nog eens €100 bij voor de 600N...(ook voor het grootste deel blades)
Op de duur heb je natuurlijk wel wat spare parts op voorraad en dat scheelt dan ook weer wat ;)

Groet,
Maarten

Mijn deelneming...
Dat is ook een flink bedrag voor een 480, toch?

Balen Nigel. Maar eerlijk gezegd valt het mij nog wel mee. Met de 400SE zat ik ook regelmatig op dat bedrag of er boven. Onderdelen van Mikado zijn helaas enorm duur. Zeker die delen die vaak defect gaan tijdens een crash.

Succes met bouwen

Back