P
Paganizer
Guest
Hallo ik heb een paar vragen
Ik wil zelf gaan beginen met RC auto's
Bouwen of kopen Ik weet het nog niet
Ik heb veel gelezen over die Nitro Racer En bouw je eigen BMW serie
Volgens veel mensen is dat gewoon 0,0 .. niks dus en veelste duur
Ik heb hier en daar es op internet gekeken en vind ze alsnog vrij duur..
Wat zal ik doen ? Sparen voor een auto uit de winkel of tog zon serie volgens van nitro racer of bouw je eigen bmw ?
Ik kan ook een auto kopen ( op brandstof ) van me broer voor 120 euro.
nog zo goed als nieuw maar het afstellen wil daarbij niet gaan .. ook al es mee naar de winkel gegaan ... en daar konde ze er ook niet egt veel van.. ( dus hij doet het nog niet tot een beetje )
Ik woon zelf in nijmegen maar er zijn hier helemaal geen winkels meer die dit soort dingen verkopen .. ( vanderstad heeft dit ook niet meer, is er ook uit ) dit vind ik jammer .. heeft iemand nog een site of adress waar ik hier in nijmegen modelbouw autos kan kopen ?
Maar wat eigelijk de vraag is :
1) zal ik één van de series volgen ( nitro racer / bmw ofzo )
2) de auto overkopen van me broer
3) een nieuw kopen
Ik weet het egt niet ik lees vanalles op internet.
me ouders willen zon serie voor mij betalen ( omdat het 10 euro per week is - ne geen 700 euro in 1 keer ofzo )
maar ik lees HEEL VEEL slechte dingen over deze series :|
ik hoop ook dat iemand hier ergens een winkel weet in nijmegen. dan zou ik meschien wel de auto van broer kunnen kopen en goed na laten kijken
die auto heeft toen de tijd 800 gulden gekost ( stuk of 6 keer me gereden ) dus is ook niet zon goedkoop ding ( vind ik dan ;P )
Maargoed ik hoop dat ik wat info kan krijgen over wat ik doen zal en of er nog winkels zijn die modelbouw verkopen in nijmegen
Groetjes menno ( paganizer )
Ik wil zelf gaan beginen met RC auto's
Bouwen of kopen Ik weet het nog niet
Ik heb veel gelezen over die Nitro Racer En bouw je eigen BMW serie
Volgens veel mensen is dat gewoon 0,0 .. niks dus en veelste duur
Ik heb hier en daar es op internet gekeken en vind ze alsnog vrij duur..
Wat zal ik doen ? Sparen voor een auto uit de winkel of tog zon serie volgens van nitro racer of bouw je eigen bmw ?
Ik kan ook een auto kopen ( op brandstof ) van me broer voor 120 euro.
nog zo goed als nieuw maar het afstellen wil daarbij niet gaan .. ook al es mee naar de winkel gegaan ... en daar konde ze er ook niet egt veel van.. ( dus hij doet het nog niet tot een beetje )
Ik woon zelf in nijmegen maar er zijn hier helemaal geen winkels meer die dit soort dingen verkopen .. ( vanderstad heeft dit ook niet meer, is er ook uit ) dit vind ik jammer .. heeft iemand nog een site of adress waar ik hier in nijmegen modelbouw autos kan kopen ?
Maar wat eigelijk de vraag is :
1) zal ik één van de series volgen ( nitro racer / bmw ofzo )
2) de auto overkopen van me broer
3) een nieuw kopen
Ik weet het egt niet ik lees vanalles op internet.
me ouders willen zon serie voor mij betalen ( omdat het 10 euro per week is - ne geen 700 euro in 1 keer ofzo )
maar ik lees HEEL VEEL slechte dingen over deze series :|
ik hoop ook dat iemand hier ergens een winkel weet in nijmegen. dan zou ik meschien wel de auto van broer kunnen kopen en goed na laten kijken
die auto heeft toen de tijd 800 gulden gekost ( stuk of 6 keer me gereden ) dus is ook niet zon goedkoop ding ( vind ik dan ;P )
Maargoed ik hoop dat ik wat info kan krijgen over wat ik doen zal en of er nog winkels zijn die modelbouw verkopen in nijmegen
Groetjes menno ( paganizer )