Wat zijn jouw pc specs?

Net gekocht toen het nieuwe 1155 platform er was.

i7 2600K
16Gb Dominator Corsair
P8P67 Deluxe mobo
Vertex3 120Gb SSD
Interne Raid setup voor data opslag en dan nog een 4Tb externe opslag geloof ik. (en jaja ik neem ook offsite backups ;) )
Radeon 6970
Radeon 5970 (uit vorige rig overgeheveld)
Corsair 1000W voeding

Stuur 4 x 24" aan, werkpc maar durf wel eens een gamepje te spelen (lees: Starcraft 2 en BF3 die eraan komt) ;)

Zware multi-tasker dus geheugen is wel heerlijk.
Tussen het werk door durf ik wel eens starcraft 2 match te spelen (ben zelfstandig) en minimaliseer dan meestal gewoon. 16 Gb ftw ;)

Laatst bewerkt:
heb BF3 sp uitgespeelt, ik kan met 1 woord zeggen GEWELDIG!
nog nooit een spel met zon hoog grafisch gehalte gezien.
de mooiste missie uit de sp blijft tog wel het vliegen

mijn pc trekt hem net aan op low dus het is binnenkort een asbolute pc update of een geheel nieuwe pc.
de winter staat voor de deur voor de modelbouw dus kunnen we weer geld in andere hobby,s pompen :).

zo, mijn broer heeft 2x een radeon hd5770 over omdat deze niet werken op zijn nieuwe 27'' hasro.
nu neem ik ze over en zet ze in crossfire, zal straks een een foto uploaden.

ik heb sinds kort een dell inspiron xps m1530 van mijn pa gekregen, hij heeft een nieuwe.

Model Dell Inspiron XPS M1530 Laptop
Colours: Available Silver
Weight: 5.7 lbs
Dimensions: 14.1 x 10.4 x 1.4 inches
Processor Type: Intel Core 2 Duo T6600
Hard disk capacity: 250 GB
RAM capacity: 4 GB
RAM type: DDR2 SDRAM
Speed: 667 MHz
Screen size: 15.4 inches
Screen resolution: 1280 x 800 pixels
Graphics card: NVIDIA GeForce 8400M GS PCI Express x16
USB ports: 3
Optical drives: Blu -ray Disc (BD/DVD/CD read/write)
Removable media slots: Yes
Battery capacity: 56 Wh
Mouse pad: Yes
Wireless technology: Yes
Operating System: Windows Vista Home Premium Edition
Features
S-Video card: Yes
Wi-Fi capability: Yes
CD/ DVD Read/write: Yes
Firewire port: Yes
Infra red port: Yes

mijn pa heeft er windows 7 op gezet en een zwaardere video kaart ingezet, welke weet ik niet precies.

Imac 27 inch met 16gb ram en een i7 2.8. Verder zit er nog 1 tb HD in.

Mijn macbook air heeft een i5 1.7 (volgens mij) maar door de SSD lijkt deze soms sneller. De SSD heeft maar 128 gb helaas, maar dit is meer voor op vakantie.

Verder heb ik nog een macbook (wit) core2duo met een 2.4gz maar daar doe ik niks meer mee.

"Maar" 128gb, is best wat voor een ssd hoor.
500gb is de max wat te koop is.
Ssd kun je je windows en games opzetten voor snel opstarten.
Zit tog wel een grote hdd voor de rest van je gegevens?

Laatst bewerkt:
q6600
p5Ke
4gb ddr2
260gtx (onder garantie gekregen toen me 8800ultra stuk ging)
150gb hhd raptor
500gb hhd
24" lcd 1900x1200

Het beestje is al 4 jaar oud maar draait nog steeds als een zonnetje, ik speel eigenlijk alleen maar "team fortress 2" , "counter strike source" en "day of defeat source" . Maar BF3 op low settings wel met 1900x1200 vind ik er super uitzien :bye:

Iemand toevallig nog 4gb (2x2gb) ddr2 van g.e.i.l. 5-5-5 te koop?

mn videokaarten worden nog veelste warm.
ik had crysis 2 op volledig high staan en na een kwartier even de tempraturen bekeken en dat was flink mis.
1 kaart had 103C gehaald!!
snel eruit gehaald want dat is niet goed, ik heb nu een redelijk dichte behuizing en 1 afzuig fan.

ik ga nu een behuizing kopen met voorin 1 fan, 2 boven, 1 achter.
nu zit er 1 achter :).

Deze gegevens zijn overgenomen van Xfire, voor het gemak ;) ik presenteer u mijn game kast:
Manufacturer: Dikkay
Processor: Intel(R) Core(TM) i7 930 @ 2.80GHz (8 CPUs)
Memory: 12GB RAM
Hard Drive: 64 GBSSD + 2*2TB Raid0
Video Card: 2*NVIDIA GeForce GTX 465 SLI
Monitor: Samsung 2333T on 1920*1080
Sound Card: Realtek High Definition Audio
Speakers/Headphones: MS Speakerset
Keyboard: Logitech G15
Mouse: Logitech MX815
Mouse Surface: Anything.
Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_gdr.100618-1621)
Motherboard: ASUS P6X58D-E
Computer Case: ANTEC 1200
Tevens voorzien van een stuurtje, model Logitech Driving Force GT. Maar die gebruik ik zelden, heb weinig leuke racegames.. Ben toch meer van de shooters (vooral battlefield 3 op het moment!)

waarom eigenlijk een nvidia kaart?
nvidia is erg duur in vergelijking met ati.
ati is kwa kwaliteit even goed als nvidia, nvidia vind ik persoonlijk wel erg mooie kaarten maar je betaald ook flink meer.

De kwaliteit, gecombineerd met de SLI en de 1GB GDDR5 waren voor mij belangrijk ;) Daarnaast speelt de "NVidia PhysX" erg mee, wat is geoptimaliseerd voor Nvidia kaarten.

Bovendien viel dit binnen het gestelde budget..

Don't get me wrong, ik ben geen fanboy (net als bij games, ben ik ook bij merken vrij objectief), maar nu kwam het zo uit ;)

en wat doe je in hemelsnaam met zo;n kaart?
ik mag aannemen dat het voor zakelijk gebruik is en dan zwaar grafisch....

Zaten er toevallig al in..... Altijd leuk die afdankertjes. Inderdaad worden die machines voor zware applicaties gebruikt oa. CAD, 3D realtime animatie en analyses.

afdankertjes...

Mooie afdankertjes heb je. Met dit soort kaartjes, en de rest van de machine zo te zien, heb je wel een "top of the bill rig"!
Ik moet het met "slechts:D" een sixcore doen....

nou vandaag was de 20% korting bij de mediamarkt nu moest ik mijn trouwe 19 inch van bijna 10 jaar oud toch maar eens gaan vervangen. bij games was het gewoon een gigantische rem waardoor ik totaal niet mijn grafisch vermogen kon halen.

een philips 24 inch 1080p full HD

echt een zeer lage prijs voor dit scherm:

VS

IMG-20120128-WA0003.jpg

IMG-20120128-WA0004.jpg

via HDMI niet veel dikker als een USB.

IMG-20120128-WA0002.jpg

Mvg wilbert

Laatst bewerkt:
Back