Watervlieg filmpjes

Zeumeren das voor mij ook een pokke eind rijden hoor, zeker 40 Km ik neem dan wel brood en koffie mee voor die hele reis en ga natuurlijk heel vroeg weg, maar het is de moeite waard.

IK miste wel een vetkar, Kheb trouwens ook een tel no geregeld van een vetkar die man wil graag komen als wij daar weer gaan vliegen.

Gr Japioooooooooooo

ook een mooi filmpje, maar het ging me meer om filmpjes van de onlangs georganiseerde watervliegmeeting !

gr Gert

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nul video geschoten heb en geen enkele foto deze keer in Zeumeren :oops:
Zag zoveel camera's dat ik niet echt gemotiveerd was om daar nog bij te gaan staan, er zijn ook veel foto's en filmpjes gedropt in het topic van Zeumeren, kijk daar maar eens.

Ik zal nog eens een oud filmpje uit de kast trekken van de watervliegmeeting in Brummen. Niet nieuw op het MBF, maar nog niet in dit verzameltopic voorbij gekomen :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat heeft die onder z'n vliegtuig zitten? :celebrate: Lijkt wel of er zelfs geen step in zit... :nooo:
Gelukkig zijn de hulptroepen in de buurt... :hammer:

k weet niet of jullie deze al gezien hebben maar ik vind hem erg mooi . . . .

Geweldig zeg! En Noorwegen is echt ideaal, overal water. Vliegtuigje in het water leggen en gaan! Niemand last, geen natuur-gezeur etc.

Idd Noorwegen is echt helemaal geweldig , ben er in 2008 op oefening geweest en heb er heel veel mooie plekjes gezien om te watervliegen.
Ik ben weer helemaal aangestoken door het watervliegen door al die filmpjes.
Maar helaas is mijn Seabee gecrasht in 2009.
Ik zit er zwaar over te denken om er weer een aan te schaffen , of heefd iemand nog een leuk iedee voor een watervliegkist die ik kan vliegen met de setup van de robbe seabee ( motor e.d ) heb ik nog.

Polarisje maken?

Hier een van mijn tofste vluchten in Noorwegen, vlak onder het wolkendek (soms er iets in, maar je zag het silhouet duidelijk)....

Ps. was crosswind landing ;)... Vandaar dat een vleugeltip stuiterde, terwijl de andere in het water bleef...

Geen idee, maar volgens mij hoeft dat niet zoveel te zijn.

Staat er hier een te koop:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Seabee

Supermooie filmpjes!!! Ik ben pas begonnen met watervliegen..... Nu heb ik eigenlijk zin om al m'n modellen met drijvers uit te rusten!;)
Heb vanavond m'n seabee voor het eerst het luchtruim ingestuurd.

[URL="
seabee - YouTube[/URL]

Zo dan ,

Filmpje van vroeger , net als brandtstof ook van vroeger ( hahaha )

of deze mooi macchi

Back