Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De eerste keer dat ik watervliegen zag, Vinkeveen 1969 (als inmiddels modelvliegende tiener kon ik toen alleen zwart-wit filmpjes betalen...):
Dit is een 'Mustfire' (een in die tijd bekend RC1>F3A model) op drijvers.
Dit model ken ik niet maar gezien de registratie vermoed ik dat het uit Vinkeveen afkomstig is, dus kan het alleen maar van Willem Aarts of Leo Karthaus (de organisatoren van die dag) geweest zijn.
Ik heb hem enkele jaren geleden verkocht en heb hem alleen op wielen gevlogen. We hebben inderdaad een redelijke plas achter de deur (ca 125x50), maar ook veel lelie's en bomen :wink: Beetje mikken dus, maar de te bouwen Beaver zal er ongetwijfeld een keer loskomen.
(voor jou aan de andere kant van de rivier (W'dam)
Oi,
Mees
hallo ik zie dat jullie er echt op water mee vliegen ik zelf heb daar de gelegenheid helaas niet voor maar ik denk dat jullie hem wel mooi vinden
hij is ongeveer 19 of 20 jaar oud en heeft sp.2 meter
heb laatst de bouwer via dit forum leren kennen hij heeft de seamaster nagebouwd van een kleine