Watervlieg splash-in Oss 28 april?????

Welke dag willen jullie, een zaterdag of zondag?

• liever op een zondag

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    408
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alles gaat door, helaas voor de zondagstemmers, kan het alleen zaterdags.
Met de gemeente afgesproken (het is een geluidgevoelg gebied):
maximaal 3 (verbrandingsmotor)modellen tegelijk in de lucht.
Voor aanvang doen we een snelle geluidscheck, zoals we in het verleden in de club hadden: op 3 meter van de proptip 94Db Max. Uiteraard liefst ver daaronder.
Alleen boven de plas vliegen.
Je moet verzekerd zijn en verklaren dat je model in goede technische staat bevindt.
Dus svp geen barrels met kapotte uitlaten etc.
Nee, ook geen bootjes, straks komen er ook buggy's etc in het zand crossen. Voor bootjes zijn er andere gelegenheden.

Verdere details komen wel in de loop van de komende tijd.

Hee Richard,

Da`s goed nieuws, alvast bedankt voor het organiseren van deze meeting.
En nu maar hopen op goed watervliegweer :D

Ik denk dat ik ook kom mits het weer me gunstig gezint is.Vlieg n.m.l met lichtgewicht elektro aangedreven kistjes.Ik hoop dat dat ook toegestaan is.Wat ik wel even wil weten is of het wedstrijdt vliegen of recreatievliegen is.

Recreatie vliegen omdat het voor de meesten de eerste keer word waarscheinlijk. :lol:

Ik heb al es een keer met een geleent model water gevlogen voor 20 jaar.

Of lichtgewicht of iets zwaarder maakt eigenlijk niks uit.

Als het weer tegen zou zitten is het voor iedereen lastig. ( krijg je golven ) 8)

Mvg Johan

Precies,
Zoals Johan zegt: GEEN wedstrijd, maar alleen maar om lol te hebben, ervaringen op te doen en uit te wisselen.
Electro juist aanbevolen, dan kan je ongelimiteerd vliegen!

Wel zorgen dat je spullen in orde zijn svp, speciaal bij oude modellen......vlieg desnoods je model even in op je eigen veld met wielen er onder!
Aangezien er geen waterbrevet bestaat kan er dat ook niet geëist worden, maar we verwachten wel dat je normaal gesproken in staat bent een model veilig te besturen, dat je dan geen ervaring op het water ermee hebt, is geen probleem, daar is die meeting nou net voor.

Ik heb m'n brevet al sinds 1982 dus dat zit wel goed en bovendien vindt ik het opstijgen vanaf en landen op het water makkelijker dan vanaf de vaste grond.Ik hoop in ieder geval dat het weer ons goed gezint is op deze dag.

Ik hoop dat 28 april gauw aan de beurt is want ik heb er zin in om dit mee te maken maar ik heb even een vraagje aan jullie en dat is omdat er sinds afgelopen woensdag 31-1-07 het ook mogenlijk is om te indoorwatervliegen(zie filmpjes bij indoorvliegen/parkflyers bij het draadje indoorwatervlieglocatie) ook is een indoorwatervliegmeeting te gaan houden(sorry dat ik het hier aan de orde breng en geen apart draadje open hiervoor)?

28 April nadert gestaag en ik ben eigenlijk wel vrij benieuwd wie we allemaal kunnen verwachte met welke kist(en).

Dus een lijstje zou wel aardig zijn om te kijken welke modellen er voorbij zullen gaan komen, als we nu eens onderstaand lijstje steeds opnieuw aanvullen dan krijgen we een leuk overzicht.

01 Calmato Berto & Onno - BosModelAir
02 Super Decathlon 1:4 Berto & Onno - BosModelAir
03 ........................................vul maar in

Hier?

In dit draadje?

03 Donald 4 jan (ijs en weder dienende :? / misschien wel de maiden! :P )
04

jan.

03 Donald 4 jan (ijs en weder dienende / misschien wel de maiden! )
04 Beaver - Richard en Thomas Branderhorst
05 Omgebouwde Cessna Agwagon - Richard en Thomas Branderhorst (hoop ik dattie tzt klaar is)

De li`l Poke zowiezo:
Li`l Poke

Dan komen we dus op:

01 Calmato - Berto & Onno / BosModelAir
02 Super Decathlon 1:4 - Berto & Onno / BosModelAir
03 Donald 4 - Jan (ijs en weder dienende / misschien wel de maiden! )
05 Omgebouwde Cessna Agwagon - Richard en Thomas Branderhorst (hoop ik dattie tzt klaar is)
06 Li`l Poke - Hannesie
07 Sopwith Pup - Hannesie

@ Jan, even doorbouwen dus en minder op het forum ronstruinen ;-)

@ Richard, ook jij dus even doorbouwen 8)

@ Danny, jouw Charter is dan toch ook wel watervliegklaar? ik mis jouw dus even in je lijstje.
As je nu nog steeds van je pa niet mag regel dan iets met Richard of Thomas wat betreft toezicht, hulp, vliegen of wat dan ook je hebt die drijvers niet voor niets gebouwd.

het kan dus wel :oops:

wat betreft het vliegen zelf, ik houd het nog even open...

ik heb nog maar 1 drijver af en ik heb op het moment geen zin om de andere te bouwen....

Dan komen we dus op:

06 Li`l Poke - Hannesie
08 Funtana S40 - Johan / Plotterwelt (Elektro en Maiden)

Mvg Johan

Kijk het lijstje wordt steeds uitgebreider :banana:

Wij zullen ook voor de diverse foto & filmopnames zorgen :D

@ Danny,
gewoon die 2de drijver afmaken en langskomen :-)

Hhhmmmmm ben ik niet welkom :oops: :oops: bovenaan sta ik er nog op en nu niet meer :? :?
Er zal ergens wel ergens iets mis gegaan zijn 8)
poging twee

06 Li`l Poke - Hannesie
08 Funtana S40 - Johan / Plotterwelt (Elektro en Maiden)
09 Grumman Albatross en misschien Sunny op drijvers -- Jetpropdlx

ps 1) Jan B moet jij nu niet bouwen :?: :wink: anders is de Donald 4 misschien niet op tijd klaar :wink: :oops:
ps 2) Berto bedankt voor het PB-tje

Back