watervliegtuig

WOW. lekker snelle verbinding! :D gemiddeld 130k/s :twisted:

nog 1 minuutje in spanning afwachtend voor de show.

.... binnen...:)

... kijken ...:D

HAH! wat een tof kistje eh :D om verliefd op te worden :D

is dit een beetje iets voor een beginnende watervlieger?

als ik wat bedrevener met vliegen ben wil ik mijzelf ook in het diepe gooien en gaan water vliegen..
maar jah. nog even flink er tegen aan met de pootjes op het droge ;)

mvg
Rico.

Landingen zijn erg mooi. Goed vermogen, want start gaat wel erg vlot. Had gedacht dat loskomen meer moeite zou kosten.

Ik zie dat je een beetje moeite had om je filmpje via internet beschikbaar te maken. Ik ben zelf ook bezig met clipjes voor internet.
Paar tips:
- .wmv files niet compressen. Maakt maar heel weinig in grootte uit, en bovendien zijn .wmv file "streaming", zodat je ze tijdens het laden al kan bekijken. Met .zip verlies je die mogelijkheid.
- Film opsplitsen in kleine losse clipjes van hooguit een minuut. "start", "splat splat" en "landing" kan dan makkelijk apart. Hoe iemand zijn zender omhangt, naar het water loopt of een vlieg beeld waarbij even niet iets bijzonders gebeurt kan je ook aardig in knippen.
- Lagere bitrate, resolutie en/of fps kiezen. Even uitproberen wat nog acceptabel lijkt voor het soort beelden dat je gebruikt (veel beweging, of juist langzaam maar veel details nog). Eventueel voor geinteresseerden een CDtje branden met hoogste kwaliteit.

Ik hoop binnenkort zelf ook wat videootjes beschikbaar te maken. :lol:

mooi filmpje, wordt na een tijdje alleen vervelend....., zeker 4 min een vliegtuigje voor een grijze lucht... :?

maar toch de moeite om het te downloaden :)

het opstijgen zag er makkelijker uit dan ik verwacht had... kwam iig geen power tekort :o

Mhhhh, ik vrees dat na 5 jaar dat filmpje niet meer beschiklbaar is ;-)

Back