We gaan weer racen!

Ja, sorry het was ook een trainings rondje, dat krijg je van al dat trainen.
Maar het was wel een mooie landing, zo pricies op de finishlijn. en een hele goede tijd.

Was een leuke dag en nog redelijk droog ook. Goede afsluiter van het seizoen. Heb weer met veel plezier staan raggen.

Toch nog mazzel

rompdoor.jpg

'k kwam er thuis pas achter.

Laatst bewerkt:
Robin, als jullie volgend jaar ook een wedstrijd organiseren (als dat mogelijk is) dan hebben we zo'n leuke wedstrijd extra.

gr Wubbo

Het probleem is dat de ARMC geen eigen veld heeft, en de VMVC waar we ook lid zijn en vliegen het probleem heeft dat we geen auto's naast het veld mogen hebben staan, alleen een auto per keer om wat spullen uit te laden. Ook lijkt me de veldindeling niet ideaal. Je kunt wel een startrij maken, maar dan heb je waarschijnlijk geen ruimte meer om goed te landen.

Ik had vanwege het weer dit niet verwacht, zeer goed vliegbaar weer, in de ochtend zelfs bijna geen wind.
Wat een super klasse is dit toch , geen lawaai en toch echt racen.
Compliment ook voor de organisatie. Alleen het proefvliegen ging wat chaotisch, maar ik was het zo gewend.

Nou met die tijden weet ik het zeker, ik ga een meer 11X8,5 apc-e props halen!
M'n 1e ronde was gewoon zoveel sneller, terweil ik echt niet beter vloog. De rest met 11X8 jxf-e gedaan.
M'n laatste (op finale na) was ik het meest tevreden over, en dat is ook te zien.
Een prop maakt een hele hoop uit!

Martijn, gefeliciteerd! Een goede 5sec voorsprong op de 2e in de gemiddelde tijd...:worship: :o
En Paul ook trouwens!

Ja Martijn is weer eerste, wordt wel wat ééntoning.
Met mijn reservekist kwam ik ook niet meer in de buurt, die gaat gewoon minder hard.
De 2e vlucht met de Raptor was nog het beste, maar die heb ik wat hard geland op de finishlijn. Maar hij is wel goed te repareren.
Ik had die Raptor eigenlijk gebouwd voor een Nelson, was dus extra stevig.
Met de Raptor zat ik vlak achter Martijn, maar met de blackjack elke keer minimaal 8 sec.

@Nando, dat verschil kan niet alleen aan de prop liggen, het scheeld mogelijk wel wat. Maar ik denk dat je de eerste ronde gewoon het beste hebt gevlogen.
Eerst was het ook windstil, daarna begon het wat te waaien, dat is ook nadelig.

Laatst bewerkt:
Ja de wind heb je gelijk in, maar ik heb absoluut niet beter gevlogen de 1e ronde, daar ben ik van overtuigt.

Het eindresultaat voor dit jaar staat er ook op.

Voor Quickie, Equickie en Club20.

Je ziet duidelijk dat er in de loop van het jaar steeds beter wordt gevlogen, steeds meer vliegers die meer dan 900 scoren.

groeten, op naar het volgende seizoen.

Robin, Je moet je natuurlijk niet op mij richten, dat haal je volgend jaar vast wel.

Er staan inmiddels ook wat foto's op, maar de grote bulk moet nog komen.

jammer dat ik niet op de lijst sta, ben toch Wubbo weer voor gebleven, mijn seizoen is geslaagd (grapje). Maar ik moet toch weer meer oefenen merk ik, het gaat in de wedstrijd toch altijd minder als in de training.

Inderdaad, alleen KNVvL leden staan er op. De KNVvL support ook deze wedstrijden.
Misschien volgend jaar wel lid worden?

Ik ga komen jaar ook oefenen dat had ik dit jaar eigenlijk niet gedaan.

Back