Wedico: DAF XF 105 SCC

Hallo MBF-ers,

Hier is hij dan... Mijn DAF XF van Wedico. Ben +/- 2 weken geleden begonnen en na ongeveer 100x uit elkaar te hebben gehaalt is dit momenteel het resultaat. Er moeten nog een aantal dingen komen zoals de verlichting en geluid. Als hij af is dan zal ik dit topic even updaten

1: Voorkant
full

2: Voorkant v.a. de linkerzij
full

3: Rechterzijkant
full

4: Linkerkant
full

5: Achterkant
full

Laatst bewerkt door een moderator:
mooi hoor
het blijft toch een gaaf ding zo'n DAF, en een product waar we best trots op mogen zijn
is jammer dat Tamiya er nog geen een heeft anders dan wist ik het wel

hallo
dat zijn de standaard wedico wielen,
de achterspatbord lijkt ook wel een beetje groot,
je zou er bijna tamiya wielen onder kunnen plaatsen,
bred last heeft volvo EN DAF cabines op hun site staan,
www.rcmodeltrucks.be zie te koop op hun site,
mvg markioo

Kan je het stukje tussen de spatborden en chassis niet weghalen of de spatborden wat dichter op het chassis te sluiten ?

Misschienrobbe spatborden er op ?

Veder een hele mooie DAF !!! mooie kleur.

Ik wil aan de voorzijde supersingelbanden plaatsen waardoor de wielen wel mooi komen tevens zet ik dan misschien mooiere velgen erop.

De spatborden zien er opzich groot uit maar als je hem vanaf andere zijde ziet valt het toch wel mee dus laat het momenteel nog lekker zitten.

Tevens bedankt voor jullie reacties, een fijne jaarwisseling en in het nieuwe jaar zal ik foto's plaatsen als mijn daffy af is.

Ik wil aan de voorzijde supersingelbanden plaatsen waardoor de wielen wel mooi komen tevens zet ik dan misschien mooiere velgen erop.

De spatborden zien er opzich groot uit maar als je hem vanaf andere zijde ziet valt het toch wel mee dus laat het momenteel nog lekker zitten.

Tevens bedankt voor jullie reacties, een fijne jaarwisseling en in het nieuwe jaar zal ik foto's plaatsen als mijn daffy af is.

Hallo Martin,

Mooie DAF hoor, SUPER !!!

Maar even een vraagje : zijn dit de originele Wedico achterspatborden ???
Ze lijken mij een beetje te groot, maar heb jij onder de DAF een Robbe differentieel gezet ???
Want de banden en wielen staan wel een beetje ver naar binnen !!!
Robbe is namelijk schaal 1:16 en Wedico is schaal 1:14, hierdoor kan je het verschil duidelijk zien !!!
Misschien is dit ook de oorzaak dat de spatborden zo groot lijken !!!

Maar verder is het een hele mooie DAFhoor !!!

Nee, alle producten die er momenteel aan en op zitten is van wedico zelf (chassis, differentieel, spatborden, banden en ga zo maar door) Ik heb nog een motor liggen maar die is wel van Robbe.

hmm ik zou er tamiya velgen + banden en misschien zelfs achteras op zetten even wat meer vulling in de kasten...

daf wedico

hmm ik zou er tamiya velgen + banden en misschien zelfs achteras op zetten even wat meer vulling in de kasten...

hallo , ik ben wedifreak en mis geen enkel model uit hun serie,wat de spatborden betreft deze zijn oke.
je moet wel spoorverbreders steken of allu velgen van leimbach.dan zit alles mooi op zijn plaats.
heb ze allebei en ben nu bezig met de bouw van de twee MAN cabinnes met chassis.

als je iets moet weten over wedico dan kan je bijmij terecht.
ze noemen mij in wuppertal de wedico dokter uit belgie.
je truck ziet er goed uit en zal nog beter worden als alles erop en aan zit.
gr.wedifreak.

daf wedico

voor verdere info kan je ook bij cees terecht , die zit in den haag , ultimatedreamcars.
vroeger haalde ik en cees veel bij hobma maar nu cees zijn eigen zaak heeft komt alles daarvan , begrijpelijk .
ben blij dat er ook nog wedico fans op het forum zitten , iet dat ik iets heb tegen tamiya , maar wdc heeft mijn voorkeur.
gr.wedifreak

hallo wedifreak
kijk dan eens bij de verkoop topic,daar staat een wedico man cabine
te koop voor het geval je het nog niet gezien had,
mvg markioo

man

badankt voor de info , k'zal een seen kijkje nemen .
heb wel al een man (oud) model en de nieuwe ook !..
er kan er altijd ééntje bij !

heeft u ook foto's van uw modellen, ik word nu namelijk wel nieuwschierig naar uw wagenpark.

@V8nielso ; wees maar zeker dat Geert (wedifreak) er een hoop heeft ! heb ze nog niet allemaal gezien maar op een foto van zijn werkplaats stonden er een "deeltje" achter hem ;) en het waren er Veel :p

foto's

man ,ik weet bijgod niet hoe ik foto's op het forum krijg , ben op aanraden van marc al gaan kijken bij helpdesk en al die toestanden maar ik ben niet zo snugger op mijn leeftijd .

eens ik het door heb dan gaat dat allemaal vanzelfs.

je kan anders al eens een kijkje nemen via onze site

RC Modeltrucks BRUGGE

en je gaat dan naar modellen en als je op een foto klikt dan zie altijd de naam de eigenaar.

geert m. zo komt dit er bijmij op .

geniet alvast maar,en kijk eens naar mijn mack ch 600.

gr.wedifreak.

foto

michael, anders kom jij eens bijmij thuis , we zitten toch niet ver uit elkaar en kan jij mij eens tonen hoe het moet voor de foto's.

Back