Wedico Scania Topline crew cab cabine met Meiller 3 zijden kipper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ;

Ben er al wel een tijdje aan het bouwen om een Wedico Scania CR19 om te bouwen naar een crew cab model .
Achter de cabine komt het nieuwste Leimbach container systeem met de Scale Art laadbak er op .
Het geheel staat op 3 assen waarvan zowel de stuuras als ook de 2 achter assen aangedreven zijn .
Heb er zelf nog geen foto's van gemaakt , maar dat komt allemaal nog wel eens .

Mvg,
Steve .

Neen de kraan is nog niet af .
Heb dat model even opzij gezet , daar iemand steunpoten voor me aan het bouwen is .
De steunpoten aan de hoofdkraan zouden gemonteerd worden waarop dan de tank komt te staan en dan pas verder zou werken aan de laadkraan en de zijkant waar al de ventielen komen .
Is daardoor dat nu even met een crew cab model begonnen ben met bouwen .
Als de crew cab af is en klaar is voor volledig nazicht , nadien zal er dan wel aan de kraan verder gewerkt worden .

Mvg,
Steve .

Als m'n topic dan verplaatst zou zijn , kan er iemand me dan vertellen waarheen die verplaatst zou zijn ?

crew cab

ik heb enkele foto's betreffende de crew cab maar het lukt me niet om deze hier te tonen .
kunnen deze per e-mail verzonden worden en u deze dan hier bij m'n topic te kunnen plaatsen .
wie zou dit willen doen ?

mvg,
steve

crew cab

full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
tot zover deze foto's er van , de opbouw volgt nog al twijfel ik wel tussen een container afzetsysteem en een vaste laadbak .
iemand een idee als lading voor deze 6x6 .

dank u rss17 om te zeggen hoe hier wel foto's kan plaatsen

mvg,
steve .

Ik zou eerst maar eens gaan bedenken, bij welke opbouw je eigenlijk een crew cab nodig hebt: bij een container systeem lijkt me een crew cab absoluut zinloos, en bij een vaste laadbak nog minder zinvol.

Wat denk je van een roll-back, om autos op te laden en de gestrandde passagiers gelijk mee te nemen?

En wat je foto's plaatsen betreft: wie hou je nu eigenlijk voor de gek? Je hebt hier op dit forum al honderden foto's geplaatst :rolleyes:
Cor

kon het al een tijdje niet meer want vroeger gebruikte ik imagesnack of zoiets wat nu dus niet meer kan en dus gevraagd heb hoe hier foto's te kunnen plaatsen .
het is wel voor een takeldienst waarvan foto's op m'n pc staan heb met een crew cab cabine , maar die takeldienst heeft een gele kleur en die van mij is dan weer blauw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back