Wedico Scania Topline crew cab cabine met Meiller 3 zijden kipper

Status
Niet open voor verdere reacties.
een container systeem komt er zo wie zo op want anders is deze voor niets aangekocht en zou zonde van het geld dan zijn .
ja deze kan dan ook een open laadbak hebben met een lier er op om dus auto's te takelen .
ook laadbakken en containers vervoeren dus kan dienen als dubbele functie .
verder afwerken zal voor na verlof zijn .

een container systeem komt er zo wie zo op want anders is deze voor niets aangekocht en zou zonde van het geld dan zijn .
ja deze kan dan ook een open laadbak hebben met een lier er op om dus auto's te takelen .
ook laadbakken en containers vervoeren dus kan dienen als dubbele functie .
verder afwerken zal voor na verlof zijn .

jij stelt steeds vragen waar je zelf het antwoord al op weet,kijk anders maar eens op internet.

Modern Utrecht rijd met een afsleep wagen met een haakarm als roll back systeem. Zie ze zo nu en dan ook met een container voor bij schuifelen

Daarop even gegoogled, maar kan dat ding niet vinden, tenzij het deze is, maar die ziet er als een normale roll-back uit:
Cor

20131018_124734.jpg

scania crew cab cabine

dit zijn de 2 foto's waarvan een beetje af te kijken met het bouwen van deze crew cab .

full

full

ja dit zijn modellen met slechts 2 assen maar ik had een aangedreven stuuras en een aangedreven doorloop achteras dus daarmee is het een 3 asser bij mij geworden .
het afzetsysteem van de gele truck weet ik niet zo te bouwen dus is er voor een container systeem gekozen en zeg nu zelf , met een container systeem kan men toch meer of niet soms .
alleen staat hier bij mijn model alles wel zeer hoog op z'n wielen maar dat is wel normaal zekers als alle wielen / assen aangedreven zijn .

mvg,
steve .

Laatst bewerkt door een moderator:
het onderstel van deze vrachtwagen zal een gewonere motor krijgen wegens het chassis dat hier getoond werd nu onder de topline staat met container systeem

het enige waar nog naar op zoek ben is een laadklep of laadplatform voor achteraan .
eens die gevonden heb kan deze crewcab verder opgebouwd worden .
ja ik heb weer de vraag of dat er iemand van jullie mogelijk een laadplatform weet te vinden .
ja ik heb er een in USA weten te vinden maar m'n schrijven er naar wordt niet beantwoord .

mvg,
steve

Ik heb al wel een laadklep gezien bij de Rigidrc shop en zou ergens in Amerika zijn voor een prijs van 120,00€ maar er staan jammer genoeg geen afmetingen bij of welke schaal het zou zijn .
Dit is de website er van : Rigidrc Shop en dan naar laoding platform er bij te kijken en daarvan (ver.A) .
Ik heb er naar geschreven maar tot nu toe nog geen reactie er op .

spijtig dat er dus gen laadkleppen uit aluminium bestaan , ja die van Bruder maar ben niet echt gek op materialen van Bruder , ik heb het liever iets sterker .
er is vast niet veel vraag naar waardoor het dan ook niet gebouwd wordt .
waarom zoek ik altijd maar naar iets speciaals zekers he .
zal dan iets anders moeten zoeken voor de crewcab want nu is er gewoon zo de Scale Art box van 500mm dat op het chassis staat (en neen ik heb er nog geen foto van gemaakt) .
het vorige chassis was te kort dus alles uit elkaar en een nieuw chassis gemaakt .
de lengte er van is nu 780mm en heb nu de twijfel voor 2 achterassen of 3 achterassen te gaan gebruiken .
enige ideeen van jullie ?

mvg,
steve

Toch de cabine maar verandert te hebben en nu dus een nieuw dak er op te leggen .
Eerst was het en highline dak , en nu is het een topline dak geworden .
Beginfase van het lijmen naar topline dak toe .

Mvg,
Steve

iemand bij de minitruckers website heeft eens zo een onderschuif laadklep gebouwd achter onder een oplegger .
heeft er iemand een idee wie die persoon is en hoe er mee in contact te kunnen komen .
als die iemand mogelijk interesse heeft mag hij mij zo een laadklep bouwen uit aluminium of messing en zijn prijs er voor vragen .
wel dan ook zo werkend te maken zoal bij die oplegger en je vraagt dan mar wat je er voor wil hebben .

mvg,
steve

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back