Wedico Scania Topline crew cab cabine met Meiller 3 zijden kipper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Steve op internet kun je alle vragen en antwoorden tot 2010 terug vinden,ook je foto's.
misschien vind je er ook het geen waar je naar vraagt op internet.

Laatst bewerkt:
Ardie je hoeft me niet op facebook aan te spreken dat je me 5 jaar volgt en zo , als je me dan toch echt zo haat , zeg dat dan tegen de beheerders hier dat ze m'n profiel dan verwijderen dan is iedereen gelukkig van iedereen die me hier haat dat ik zo dom in jullie ogen ben .
maar goed julie krijgen allen jullie zin , de Meiller truck wordt de laatste en daarna stop ik met de rc modelbouw , dan hebben jullie allen dit forum voor jullie en geen last meer van me dus beheerder , verwijder m'n profiel hier dan maar zekers dan voor dat iedereen me bij m'n facebook prfiel gaat schrijven hoeveel jaren ze me zouden volgen .
ik laat de keuze aan jullie , ben het toch al gewoon aan het worden dat iedereen alles van me af neemt , en ja vrienden verwijderen me zelfs al dus verliezen doe ik toch altijd al dus doe jullie zin er hier maar mee , ik stop er mee .

Ja Steve dat weten we nu wel, vorige week schreef je hetzelfde, maar als je nu eens ophoud met het zielig doen en steeds maar te schrijven dat je gaat stoppen, dan kan je je tijd beter vullen met het werken aan je modellen en jouw voortgang hier publiceren.
Ga gewoon modelbouwen; aan middelen ontbreekt het kennelijk niet, je hebt er de spullen voor, maar misschien wil je gewoon teveel tegelijkertijd en verander je steeds van plan, waardoor er niets echt afgebouwd wordt.
Ik ben benieuwd
Cor

Ik heb dit hele verhaal eens vanaf het begin zitten lezen, en ik moet zeggen
ik ben toch erg verbaast over het hele gebeuren. Ik maak zelf ook modellen en ben er al een tijdje mee bezig.
Ik heb zo iets ik probeer eerst zelf de problemen op te lossen die ik tegen kom.
Daar is het immers modelbouw voor, en dat is ook de rede dat ik voor deze hobby heb gekozen.
het uitproberen van dingen is het juist dat het leuk maakt. En ja kom ik er dan niet uit vraag ik het hier,
want er zijn altijd mensen die weer meer en andere iedeen hebben om een probleem op te lossen.
En ik weet dat mensen op dit forum best wel behulpzaam zijn.
Dus Steve even een tip van mij voor jou en vat dit niet verkeerd op.
Probeer eerst een probleem op te lossen waar je tegenaan loopt dat is immers modelbouw.
En lukt het je dan echt niet vraag het dan gerust hier.
Maar wat mijn tot nu toe op valt is dat je veel, maar ook vaak het zelfde vraagt en dan mopper je ook nog
als mensen je dan niet meer antwoorden.
En ja dan kun je verwachten dat mensen een beetje moe worden, Modelbouwers op dit forum lopen ook heus wel eens tegen
problemen aan, maar ik heb het idee dat ze het toch eerst zelf proberen op te lossen.
Dus ik zou zeggen verlies niet het plezier in model bouwen en snuffel eens meer op internet, en neem van mij aan daar
vind je meer over modelbouw dan je denkt. Ik heb er zelf al heel wat tips en tricks vandaan gehaald om problemen op te lossen met mijn modellen.
Dus als het een keer tegenzit val dan niet de mensen hier op het forum daar op aan. En dan zul je merken dat mensen ook anders tegen u doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back