Wedico Scania Topline crew cab cabine met Meiller 3 zijden kipper

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke de dodge was even een proefje of deze hier zou lukken om te plaatsen , nu dit gelukt is kan ik terug eens foto's maken van de crew cab als deze volledig gemonteerd is en zo een update hier bij dit forum te plaatsen .

Bericht van het forumbeheer :

Dubbele foto's verwijderd

DSC_0001.JPG

DSC_0002.JPG

DSC_0003.JPG

DSC_0004.JPG

DSC_0005.JPG

DSC_0006.JPG

DSC_0007.JPG

DSC_0008.JPG

Laatst bewerkt door een moderator:
verwijder de dubbele foto's maar weer , weet niet wat hiertoe fout gedaan heb .
in ieder geval kunnen jullie nu zien tot hoe ver deze combinatie klaar zou zijn .
aan de chauffeurs zijde moet er nog wel het reserve wie bevestigd worden .
aan de passagiers zijde zouden de 2 koffers vervangen worden door 1 grotere koffer .
de elektronica van de achterlichten moet nog wel aangesloten worden op de printplaat .
op de voor bumper , op het dak van de cabine en op het dak van de box tussen cabine en laadbak komen elk nog verchroomde baren met verlichting op .
deze staan niet op deze foto's mits het nog in de messing kleur is .

mvg,
steve

Weet er iemand of Verkerk - modelbouw in de faling is of zo ?
Kan de website niet meer vinden want wilde er nog wel een en ander bij bestellen .
Hopelijk nog ergens de verstralers te kunnen vinden , anders zijn de pro bars die aan het bouwen ben , een verloren zaak aan het worden .

Mvg,
Steve

Weet er iemand of Verkerk - modelbouw in de faling is of zo ?
Kan de website niet meer vinden want wilde er nog wel een en ander bij bestellen .
Hopelijk nog ergens de verstralers te kunnen vinden , anders zijn de pro bars die aan het bouwen ben , een verloren zaak aan het worden .

Mvg,
Steve
je hebt toch ook internet.

ik kom steeds op racing - modelbau website op uit en niet op de Nederlandstalige Verkerk modelbouw website .
het is daarom dat dacht dat Verkerk zou overgenomen zijn .

Kan de beheerder van de website hier mogelijk al de dubbele foto's bij deze topic verwijderen ?
Weet zelf niet hoe dit komt en hoe mogelijk dit te kunnen verwijderen , dus u als beheerder hier van zal dit hopelijk wel kunnen .
Dank u bij voorbaat .

Mvg,
Steve

de truck is binnen bij Homba om rijklaar te laten maken , volledig nazicht van elektronica en ja lucht en zo uit de leiding te laten halen .
als de truck werkt en terug thuis zal ik stoppen met de rc truck modelbouw want voor velen onder jullie ben ik toch maar die stomme Belg dat niets kan en niks doe dan standaard dingen aan te kopen en er een rare combinatie van te maken .
er staat hier nog een chassis met halve truck op wat een volgend project was voor laadbak en nieuwe laadkraan er op maar ben toch voor velen toch te stom voor dit soort modelbouw dus zal m'n kop dicht houden en er gewoon mee stoppen dan hebben jullie allemaal jullie zin .
de truck met de klein deel laadkraan er op staat reeds opgeborgen op zolder , Ricardo schrijft me toch ook niets meer terug waarvan gevraagd had om de steunpoten te willen bouwen .
m'n pc was stuk en heb maanden niets meer kunnen antwoorden , en nadien alles terug bij elkaar gezocht van gegevens en dan ja antwoord men gewoon niets meer terug , maar ja het komt er toch weer op neer dat die stomme Belg toch maar weer ben .
awel ik zal er mee stoppen , dan hebben jullie allen jullie zin .

ben weg .
bye

Bericht van het Forumbeheer :

Dit is nog een positief bericht !! :( :(
(mede Forumleden iets verwijten, terwijl je zelf dit negatieve bericht schrijft/plaatst. :(

Niet zo netjes om zo te oordelen ! :(

Je wilt teveel in 1 keer Steve . Begin bij een basis op bouw van een truck. En werk van daar uit verder. En wat je zelf niet kan. Laat dat door iemand anders doen.

Ik ben dit jaar begonnen met modelbouw.
Kunnen doe ik niks, leren doe ik elke dag. Door domweg te proberen, proberen en nogmaals proberen.
Wil iets niet lukken vandaag, leg het weg en kijk of het morgen beter gaat.
Aldoende leert men. En vraag hulp.

Je wilt teveel in 1 keer Steve . Begin bij een basis op bouw van een truck. En werk van daar uit verder. En wat je zelf niet kan. Laat dat door iemand anders doen.

dat is het nu juist , als ik wat vraag aan anderen dan lijkt elke letter te veel gevraagd te zijn .
Ricardo van dit forum had eerdere tijd een goede tekening en goede dingen voor steunpoten voor m'n andere truck .
er is toen die tijd veel mis gegaan door crash van pc en vele dingen en schrijven verloren gegaan , en nu terug wou bouwen er aan , tja nu antwoord hij gewoon niets meer .
het is als ik hulp ergens bij vraag dat het keer op keer op m'n donder krijg dat ik niets kan en te moeilijke modellen wil .
en ook dat ik niet vaak of toch niet heel veel naar de prijzen kijk wat het zou gaan kosten .
ken niets van elektronica en vaak te bang en ja zal het zelf maar zeggen te dom om iets aan te sluiten dat het stuk zou gaan .
dat is het spijtige aan de vele aansluit schema's dat die allen als meeste in het Duits en in het Engels vertaald zijn en dan na moet denken welke verlichten wat juist is .
ben niet van de slimste , kzal het zelf al maar schrijven .
heb , allee ja had nog wel plannen , maar zal nog even uitstellen worden en afwachten wat de rekening van dit model zal worden .

Ik lees vrij veel, overal en nergens. Als ik met de electro bezig ben, staat de tablet op pc nabij. You-tube is mijn grote vriend, want van zien, leer ik veel. En soms moet je durven, gaat het mis. Dan ff vloeken en tieren en opnieuw doen of nieuw kopen en dan gelijk vragen van hoe en wat.
Maar belangrijkste is durf en geduld.

En wat anderen daar van vinden, stap er overheen. De meeste bedoelen het goed.

Ik lees vrij veel, overal en nergens. Als ik met de electro bezig ben, staat de tablet op pc nabij. You-tube is mijn grote vriend, want van zien, leer ik veel. En soms moet je durven, gaat het mis. Dan ff vloeken en tieren en opnieuw doen of nieuw kopen en dan gelijk vragen van hoe en wat.
Maar belangrijkste is durf en geduld.

En wat anderen daar van vinden, stap er overheen. De meeste bedoelen het goed.
Precies, ik had ook net met mijn eerste truck.. Iedereen mogen normaal foutje gemaakt maar komt altijd oplossing... Take time and don't give up!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back