Wedico Scania Topline crew cab cabine met Meiller 3 zijden kipper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry maar het lukt me hier niet meer om foto's te plaatsen omdat men bestand er van te groot blijkt te zijn .
Dus ja Adrie > Terug Een Vraag > hoe hier foto's te kunnen plaatsen ?

Daar er toch geen antwoorden komen op de vraag over het enkel stuurventiel , dan zit er niets anders op dan maar een nieuwe te bestellen zonder die doorgang er dan aan .
Zal het zo dan maar doen als er dan toch niet op geantwoord word .

Mvg,
Steve

Onlangs is m'n bestelling van Scale Art toegekomen .
Achterop de 4 asser komt dus een Meiller type 421 met portaal deuren en zou dus ook zijdelings en naar achteren kunnen kippen .
Foto's plaatsen lukt me hier toch niet eens dus dat zal privé doorgestuurd worden als iemand er foto's van wil zien .
Het frame van deze Meiller is zo goed als klaar , nog even wat dingen aan te passen om het frame op m'n Wedico chassis te kunnen bevestigen en dan daarna de Miller zelf .
Hoe kan ik deze truck gaan noemen wat aandrijving betreft ?
Ik heb namelijk 1 niet aangedreven stuuras en 3 aangedreven achterassen .
Is dit dan een 8x6 uitvoering of wat is dit juist ?

Mvg,
Steve

ja klopt. alleen komen drie aangedreven starre achterassen niet/nauwelijks voor). Een 8x6 tridem met een gestuurde achteras of een tandem komen wel voor

ja sorry ik had enkel maar 3 achterassen die aangedreven zijn hier nog liggen , een aangedreven stuur as had ik niet meer vandaar deze combinatie .
ik had 2 doorloop en 1 niet doorloop as liggen en kon zo niet meteen nog een model bedenken dus is het deze combinatie geworden .
foto's heb ik er nog niet echt van gemaakt want kan deze hier toch niet eens meer op het forum plaatsen .
de voorlopige taken zijn nu het frame op m'n chassis te monteren en ook de portaal deur op de Meiller aan te passen .

Heeft er iemand ervaring met de Scale Art Meiller type 421 ?
Er zijn 2 soorten aansluitschema's en weet niet welke moet gebruiken om toe te passen .
Weet ook het verschil niet tussen beiden .

Graag iemand die hierbij verder wil helpen .

Mvg,
Steve

Ja heb het ook naar Frank Fechtner gevraagd en hij heeft me er te minste op geantwoord welke best te gebruiken was .
Anders was ik nu nog geen stap verder .
Maar goed nu staat de koffer terug op z'n plaats tussen de crew cab cabine en de laadbak , dus er kan verder afgewerkt worden aan de Meiller typ 421 .
De cabine blijft er even af zodat de elektronica van de achterlichten aangesloten kan worden .
Nu even gaan schuren aan de portaal deuren voor die Meiller dat zelf heb moeten aanpassen .
Jammer dat het niet zo origineel was , dus ja heb dan maar zelf wat aangepast er naar om wel tot besluit te komen portaal deuren bij deze Meiller 421 te bekomen .
Sorry weet niet hoe hier foto's te kunnen plaatsen anders kon er zo eens een update doen en te laten zien van hoe de combinatie er nu dan uit ziet .

Mvg,
Steve

2a1.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back