Een prima dag inderdaad, heel even leek het dat het ging regenen, maar het waaide allemaal over en we hebben toch het grootste deel van de dag tegen een heldere lucht aan staan kijken, ik voel nu nu ik thuis ben dat ik ook wel weer iets verbrand ben.
Wel forse wind, met uitschieters naar 12 knopen, maar redelijk recht op de vlieglijn, iedereen wist zich er redelijk mee te redden.
De uitslagen zijn zoals ik ze min of meer wel verwacht had, en ook een goede weerspiegeling van het niveau.
In de B Bert van der Vecht op de 1e plek, wel verwacht, maar dan moet je het nog maar wel even doen; dat deed hij. 2e plaats voor Hans Meij, en ikzelf op de derde plek. Het verschil tussen mij en Bert van der Mooren, die 4e werd, was miniem, dat had ook andersom kunnen zijn en dan was het ook terecht geweest.
In de C Maarten Held verdiend op de 1e plek, zijn 3e vlucht was nagenoeg perfect, Ruben Jonker op de 2e plaats en 3e plek voor Mart Dinkla.
De scores staan ook op de F3A site.
Voor mijzelf; mijn 1e vlucht was ok, mijn 2e vlucht was op zichzelf een goede vlucht, allen vernaggelde ik 3 figuren. Bij de 2 tegengestelde rollen kwam ik heel erg naar mij toe, dat corrigeerde ik wel goed in de stallturn, toen kwam het moment van de spin.. entry was goed.. 1 slag.. 2 slagen.. 3 slagen.. 3.5 slag.. eh.. wakker worden, stoppen.. dus 1.5 slag teveel, vlaag van verstandverbijstering. Daarna nog een kwart teveel doorgedraaid bij de snaproll. De 3e vlucht was goed, op de twee tegengestelde rollen na, waar ik de fout uit vlucht 2 praktisch 100% kopieerde (dus wel consequent

)
Geen rare fratsen vandaag, geen crashes, sloot/maislandingen, niemand die de kabels geraakt heeft.. goede sfeer en voor zover ik gezien heb, is iedereen wel tevreden naar huis gegaan.
Waarom er geen derde ronde C gevlogen is, ontging mij een beetje, wat mij betreft had het wel gekund, maar goed, er is anders besloten.