Wedstrijddata F5B 2011

Ik hoorde dat iemand al aan de 43 rakken zat...
Ik ben zo dom geweest om de nieuwste Schulze regelaar te verwedden als ik geen 38 rakken haal....

GJ

Hopenlijk het komend weekend de maiden van mijn budget hotliner. Alleen nog een stukje GFK plaat scoren voor de roerhoorntjes en dan kapjes maken voor de servo's.

Met de Siren nog enkele trainingsvluchten gemaakt waarbij de nadruk lag op de overgang van stijgvlucht en rak invliegen. Dit gaat nu bijna perfect, rak uit, volgas en dan in rugvlucht met een halve rol het rak weer in.

hopelijk gaat mijn Hawkje ook deze of volgende week de lucht in, even afhankelijk van hoeveel er gewijzigd moet worden om het CG goed te krijgen.

Kijk eens aan, dat gaat allemaal lekker bij jullie :)

Wordt leuk in Dalfsen, allerhande verschillende kisten en van beginner tot wat ervarener piloten, lekker gevarieerd mix :) .

Ik gisteren zowaar een paar "trainings" vluchtjes kunnen maken, is nog even inkomen om de rakken strak door te komen. Maar iedere vlucht was er minstens 1 6-rakker nodig om niet over de 10 stijgvluchten de gaan, oftewel 41+ rakken. Wel wat veel energie verbruikt, wordt spannend of er nog genoeg over is voor de thermiek-taak :S
B08 loopt goed, Enigma regelaar stribbelt nog wat tegen en gisteren een nieuw speeltje opgehaald, ook iets met een "B" :):):)

Groet,
Gerben

Een magnetron werkt ook met 2,4 ghz....
Stoort dat niet op de B09 of de Smartphone?

GJ

Ja nogmaals.........

ik zeg niks!
Krijg ik ook problemen met mijn sponsor!
Kost het me ook nog heel veel geld.
En ja, als niemand zich verder inschrijft voor Dalfsen en omstreken, wordt het me wel erg gemakkelijk gemaakt.
Maakt mij verder niet uit hoor en mijn sponsor ook niet!

Slaap ze verder allemaal....................;)

Ik.....

ben de 23e ook van de partij!

Het zal een mix worden van "learning by observation" & "learning by doing"
indien er enige ondersteuning van de "experts" mogelijk is.8-)

Met vriendelijke groet,

Rob Hermens

P.s. Wat is het inschrijfgeld? (nergens kunnen vinden op F5B.nl)

Hallo Rob,

leuk dat je ook komt!
Natuurlijk zullen we je helpen, geen probleem.
Inschrijfgeld is 7,50
Mark is nog met de website bezig , dus daarom staat nog niet alles erop.

Zelf ben ik de vrijdagavond al aanwezig, ik overnacht in Dalfsen.
Mocht je vrijdag in de namiddag even willen vliegen moet dat wel kunnen.
Ga je ook mee uit eten?

Grts Gert-Jan

Back