Theo zei:
Ik ken het nieuwe veld van Assen nog niet en weet niet of dat geschikt is, anders wil ik wel kijken wat hier mogelijk is.
Ben al een paar keer in Assen geweest, op het nieuwe veld. Dat is prima geschikt (al zeg ik dat zelf). Als je het veld van Roden kent, verschilt Assen niet veel. Alleen dat er geen bomen om het veld staan, wel veel akkerland.
Als Assen niet lukt, wil ik Roden wel eens polsen.
Theo zei:
Een simpele post met de vraag "wie wil" is niet voldoende zo blijkt weer eens. Als je zo'n project opzet is het in het begin vooral veel trekwerk. Bellen, praten, en vooral veel pushen!!!!! Niet iedereen is aktief op het forum, houdt daar ook rekening mee.
En natuurlijk begrijp ik ook, dat de vraag erg gemakkelijk is. De vraag was dan ook bedoeld om te kijken of er animo is om een F3K wedstrijd te organiseren.
Daar we een nieuwe klasse zijn, is het handig als er bij een club al iemand is die zich ervoor wil inzetten. Anders is er de kans dat een club zegt....F3K, kennen we niet.... doet ook niemand bij ons... dus doen we niet.... (weet dit niet zeker, maar stel mij dit zo voor)
Het is nu misschien nog te vroeg om iets contreets te roepen. Maar het gaat mij ook meer om de intentie. Een antwoord in de trend van "Ik wil wel eens bij ons op de club vragen" doet meer goed, dan helemaal niks.
Daarnaast is het handig om je nu kenbaar te maken, Je kunt nu elkaar nog rustig opzoeken en dingen bespreken. Zodat volgend jaar (2007) alle wedstrijden op dezelfde manier verlopen. Kennis delen, is hier erg belangrijk lijkt mij.