Wedstrijdinformatie 2011

Belangrijk

Beste mensen,

zojuist hebben we te horen gekregen dat er op het MLt Deelen een grote oefening gehouden gaat worden van 19 September tot 14 Oktober
De evenementen in die periode, waaronder dus de F4 C/G wedstrijd op de 25e kunnen dus niet doorgaan. :(
In overleg met Bert (heb 'm gemaild en gebeld maar nog niet te pakken gekregen) zullen we ons beraden of we de boel cancellen of een nieuwe datum vastleggen (dit laatste heeft voor ons 'de Brik' natuurlijk de voorkeur! :D)
we houden jullie op de hoogte

namens het bestuur van 'de Brik'

Frank

Hoi Han,

Gaat niet ivm dat een aantal mensen, nodig voor de wedstrijd, of in Leeuwarden moeten zijn voor de open luchtmacht dagen (PHBlue) of op JetPower zijn.

Ik denk dat Bert met een goed voorstel komt.

Heb ik nog ff de tijd om mijn PC21 af te bouwen:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p.

Groeten Ray

Hi scalefans,

Eindelijk weer even in contact. We zitten nu in zuid Wales en hebben nog een volle week vakantie. Helaas heb ik nu kennis genomen van het feit dat onze Luchtmacht oefent op het moment dat wij de wedstrijd hadden gepland.
Inmiddels heb ik contact gehad met Gerard Rutten en we willen proberen om de wedstrijd naar 16 oktober te verzetten. Hierover heb ik een mailtje naar Frank Hartog gestuurd. We wachten nog even op antwoord en intussen proberen we nog een alternatief vliegveld te bedenken. Dat laatste zal wel moeilijk zijn dus rekenen we in eerste instantie op 16 oktober met mooi weer, dat kan best in die tijd.
Jullie krijgen nog bericht hierover. Hopelijk lukt het allemaal.

Vakantiegroeten uit Wales,

Bert

Nieuwe datum F4 C/G

Heren,

inmiddels overleg gehad met de rest van het bestuur en andere betrokkenen;
16 Oktober is wat 'de Brik' betreft accoord als nieuwe datum voor het F4 C gebeuren,

gr.

Frank

Laatste wedstrijd 2011

:eek:
Op de site van de club op Deelen staat vermeld dat de wedstrijd op zaterdag de 15e gehouden wordt! Gaat alles goed met de planning? Op de 16e is er een ander evenement! (ook mooi lijkt mij, daar niet van, maar als we er op de zaterdag dienen te zijn moet men dat wel weten)

Home

Kim, de F4 C/G wedstrijd is inderdaad zoals eerder vermeld op de 16e gepland,
op onze website is dit verkeerd aangegeven :( , excuus hiervoor,

zal trachten dit asap recht te zetten,

gr.

Frank

Die zijn per abuis door elkaar gehaald denk ik. Op zaterdag stond de PH-Blue dag geplanned maar die gaat helemaal niet door vanwege statisch evenement de week er op in museum soesterberg. Niemand die dan zijn kist riskeerd twee dagen ervoor.....;)

Ik had gehoopt en me er hard voor gemaakt om ook wat deelnemers te strikken voor F4G maar tis me helaas niet gelukt. De enige overgebleven andere deelnemer heefd ook al afgehaakt en ik blijf dus alleen over. Misschien dat ik de grote F16 sowieso meeneem om FAI wedstrijd ervaring op te doen (is ander vliegschema dan jetmasters) maar dat hangt van het weer af. Ik neem in ieder geval de F15 mee, twee kisten op een regenachtige dag is onhandig....:onweer:....om het snel in te kunnen pakken. We zullen wel zien.

Groetjes en tot dan,
Gerald

Hi scalefans,

Ik had ook de voor ons verkeerde datum zien staan. Frank en ik hebben er contact over gehad en het antwoord dat ik kreeg hebben jullie nu ook gezien.
Komt goed dus.
Ik zal met Piet Paulusma even regelen dat het mooi weer wordt de 16e, dan heeft Gerald een volle auto. :cool: Misschien pech dat er geen F4G deelnemers zijn met jets, maar op Deelen is er nog steeds een verbod voor jet gastvliegers. Het is daarom wel mogelijk om met 15kg+ kisten in die klasse mee te doen.

Opgave kan nog steeds bij mij met vermelding van volledige personalia en te gebruiken frequentie.:smile:

Geen twijfels, maar komen!

Groeten,

Bert

Hi scalefans,

Nog even een kleine aanvulling:

De laatste wedstrijd in Genk zagen we dat enkele deelnemers de "vlucht in rechte lijn" vlogen. Dit figuur is uit de keuzes geschrapt. De enige vlucht in rechte lijn die er nog is, is de low pass. Deze moet wel onder de zes meter worden uitgevoerd! Van de altijd aardige juryleden hebben ze ook nog punten gekregen. :razz:

Zie het reglement nog eens na:
Downloads | Wedstrijdreglementen 2011

Volgend jaar organiseert de subcommissie een dag in het teken van de reglementen en hoe daar mee om te gaan. Goed voor (nieuwe) juryleden en (nieuwe) wedstrijdvliegers. Bericht hierover volgt.

Groeten,

Bert

De laatste wedstrijd in Genk zagen we dat enkele deelnemers de "vlucht in rechte lijn" vlogen. Dit figuur is uit de keuzes geschrapt. De enige vlucht in rechte lijn die er nog is, is de low pass. Deze moet wel onder de zes meter worden uitgevoerd! Van de altijd aardige juryleden hebben ze ook nog punten gekregen. :razz:

Zie het reglement nog eens na:
Downloads | Wedstrijdreglementen 2011

klein detail : in het reglement komt ook geen low-pass voor ;)
wel een Fly-past (vlakke vlucht) keuze figuur "t" ;);););)
zoals gezegt onder de 6 Meter

Hi scalefans,

Ik zie dat ik de benamingen uit het reglement moet gebruiken:oops:, maar ben blij dat jullie meelezen en voor de kleine details gaan. Dat is echt goed voor een schaalvlieger.
Nog blijer ben ik dat het allemaal is overgekomen gelukkig :razz:
Ja zo blijven we scherp.

Groeten,

Bert

Mochten er zich nog mensen geroepen voelen om mee te doen zondag a.s. ; de weersverwachting ziet er in ieder geval goed uit,

en dan natuurlijk de ervaring om eens op een verharde baan te vliegen van 30 m breed en 3km lang? 8)

aanmelding is, onder de gebruikelijke voorwaarden, uiterlijk mogelijk tot en met woensdagavond..........

Frank

Zal ik dan toch maar.
Een beetje kort vliegen daar op het grote Deelen, moet het net lukken met de stroom.

Han.

Back