Zal ik dan toch maar.
Han.
Jij en Manfred staan genoteerd Han!
gezellig dat jullie er ook weer bij zijn!
gr.
Frank
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zal ik dan toch maar.
Han.
en dan natuurlijk de ervaring om eens op een verharde baan te vliegen van 30 m breed en 3km lang? 8)
linksaf bij het bord KLu. MLT Deelen. Aan het einde van deze weg ligt de toegangspoort van de vliegbasis.
Als ik op de site van De Brik kijk, dan zie ik als adres voor het veld: Koningsweg 30F, 6816 TG Arnhem. Maar als ik in Google maps kijk, ziet dat er niet uit als de toegang tot de basis. Klopt het adres?
En mag ik m'n Big Lift meenemen om na het jureren nog even een rondje te vliegen?
Edit ...
Lid van de KNVvL, brevet voor de klasse waarin je vliegt, verzekerd zijn en een gekeurde kist vlgs. de richtlijnen van de KNVvL
Dank voor de leuke reacties allemaal. We zulllen eens kijken naar de data dit jaar voor de sportschaal met de Piper 1:4 2.70 span. En dan van de winter richting de PT19, vind ik een mooie kist maar met een span van 1.70 eigenlijk te klein. Zou het liefst rond de 2.20/2.30 uitkomen maar daar is geen bouwdoos van te vinden. heb in ieder geval binnen onze club goede leermeesters. Vandaag niet vliegen, nee, er is een vliegverbod op de club omdat we met zijn allen onkruid moeten steken!!! De enige manier om iedereen mee te laten helpen, als het klaar is waarschijnlijk nog wel even fladderen! Goed weekend allemaal.