Wedstrijdinformatie 2011

en dan natuurlijk de ervaring om eens op een verharde baan te vliegen van 30 m breed en 3km lang? 8)

En als de wind 90° draait een vrij korte maar heeeeeel breeeeeeeede baan :D:p:D:p:lol::lol::proost:
ps de meeste hebben al stiekum geoefend op de vorige wedstrijd in Genk (waarschijnlijk de laatste wedstrijd geweest op de befaamde circel)

Veel plezier en hopelijk goed weer Zondag :zon:

Als ik op de site van De Brik kijk, dan zie ik als adres voor het veld: Koningsweg 30F, 6816 TG Arnhem. Maar als ik in Google maps kijk, ziet dat er niet uit als de toegang tot de basis. Klopt het adres?

En mag ik m'n Big Lift meenemen om na het jureren nog even een rondje te vliegen?

Edit ...

linksaf bij het bord KLu. MLT Deelen. Aan het einde van deze weg ligt de toegangspoort van de vliegbasis.

Laatst bewerkt:
Als ik op de site van De Brik kijk, dan zie ik als adres voor het veld: Koningsweg 30F, 6816 TG Arnhem. Maar als ik in Google maps kijk, ziet dat er niet uit als de toegang tot de basis. Klopt het adres?

En mag ik m'n Big Lift meenemen om na het jureren nog even een rondje te vliegen?

Edit ...

het adres is idd juist, de gebouwen die je op google maps ziet horen bij de basis, de normale ingang is iets verderop maar die heeft geen 'eigen' adres, echter op dit moment is er vanwege een verbouwing tijdelijk een andere ingang in gebruik. Deze is met borden duidelijk vanaf de Koningsweg aangegeven.
Wij zorgen met borden met de tekst "de Brik " voor bewegwijzering op de basis zelf.

Gast vliegen is onder de normale voorwaarden mogelijk bij ons: Lid van de KNVvL, brevet voor de klasse waarin je vliegt, verzekerd zijn en een gekeurde kist vlgs. de richtlijnen van deKNVvL (Keuren kan ook ter plekke: formulieren en keurmeesters zijn voldoende aanwezig) dus neem je Big Lift gewoon mee!
tot zondag,

Frank

Toegang Deelen

FYI:

full

Frank

Laatst bewerkt door een moderator:
Op welk tijdstip worden we verwacht en ontvangen met warme chocalademelk.
Het is dan nog frisjes.

Han.

Hoi, ook van mij kant, het was een mooie dag en heb weer lekker genoten. Zelf een iets mindere dag qua vliegen maar dat hebben we allemaal wel eens....;) Ik heb met zowel m'n F15 als de grote F16 meegedaan en dat werkt toch niet echt lekker dus dat doen we maar niet meer. Voor een demo geen probleem maar je merkt dan dat het verschil in de twee kisten erg groot is, het constant switchen verliest scherpte.

Gelukkig dat we zo laat in het seizoen nog een prachtige dag hadden, had er m'n twijfels over, af en toe mag het mee zitten, helaas dat de opkomst wat aan de magere kant was.

Ik was ook erg blij met m'n "protege" Marijn :D! Ik heb hem de laatste tijd lekker aan het wedstrijd oefenen gekregen, eergisteren nog op Deelen flink ge-oefend en dat wierp zijn vruchten af, met nog géén punt verschil had hij me nipt verslagen. in F4G :thumbsup: Gaat nog een stevige worden, mooi om lekker gewaagd aan elkaar te trainen om voor de volgend jetmasters het niveau onderling flink te verhogen.

Groetjes,
Gerald

Vliegersvergadering (vooraankondiging)

Hi scalefans,

Ik wil jullie alvast wijzen op de geplande vliegersvergadering van de subcommissie schaal.

Deze is vastgelegd op zaterdag 10 december om 14.00 uur.
Plaats: Woerden in het KNVvL gebouw.

Zet het vast in je agenda en kom meepraten over zaken die ons, schaalvliegers aanspreken.
Voor alle duidelijkheid: je hoeft niet perse een wedstrijdvlieger te zijn om mee te denken/praten.
Wel worden natuurlijk de jaarlijkse prijzen uitgereikt.

Eerdaags zal ik de agenda bekendmaken.

Tot dan,

Bert

Dank voor de leuke reacties allemaal. We zulllen eens kijken naar de data dit jaar voor de sportschaal met de Piper 1:4 2.70 span. En dan van de winter richting de PT19, vind ik een mooie kist maar met een span van 1.70 eigenlijk te klein. Zou het liefst rond de 2.20/2.30 uitkomen maar daar is geen bouwdoos van te vinden. heb in ieder geval binnen onze club goede leermeesters. Vandaag niet vliegen, nee, er is een vliegverbod op de club omdat we met zijn allen onkruid moeten steken!!! De enige manier om iedereen mee te laten helpen, als het klaar is waarschijnlijk nog wel even fladderen! Goed weekend allemaal.

Zo, even een update. het is niet de PT 19 geworden maar de grote Spacewalker (2.64 span). Vorige week een mooie 4 takt 40 cc aangeschaft en daarmee nu aan de gang. Zijn de data al bekend voor volgend jaar? Zal mee gaan doen in de sportschaal.

Hoi Michiel,

Mooi dat je volgend jaar er ook bij bent. De datum zijn nog niet bekend dat gebeurt op de vliegersvergadering.
We zien je daar ook graag verschijnen.

Groeten,

Bert

Hi scalefans,

Zoals al eerder aangekondigd komt de vliegersvergadering schaal eraan.

Door omstandigheden wat later dan ik had gepland hier toch de agenda:
[FONT=&quot]Agenda vliegersvergadering schaal/para’s 10 december 2011 in het gebouw van de KNVvL, [/FONT]
[FONT=&quot]Houttuinlaan 16A, te 3447 GM Woerden. Aanvang 14.00 uur.[/FONT]

[FONT=&quot]Uitnodiging:[/FONT]
[FONT=&quot]1. [/FONT][FONT=&quot]Opening[/FONT]

[FONT=&quot]2. [/FONT][FONT=&quot]Mededelingen SC[/FONT]

[FONT=&quot]3. [/FONT][FONT=&quot]Verslag (notulen) vliegers vergadering 2010[/FONT]

[FONT=&quot]4. [/FONT][FONT=&quot]Jaarverslagen 2011 [/FONT][FONT=&quot]secretaris en para’s[/FONT]

[FONT=&quot]5. [/FONT][FONT=&quot]Bestuursverkiezing [/FONT][FONT=&quot](Huidig bestuur blijft zitten)[/FONT]

[FONT=&quot]6. [/FONT][FONT=&quot]Financiële verslagen[/FONT]
[FONT=&quot]Subcommissie totaal en Schaal en Para’s afzonderlijk[/FONT]

[FONT=&quot]7. [/FONT][FONT=&quot]Huldiging kampioenen[/FONT][FONT=&quot]
Uitreiking diploma’s en medailles door Rob Metkemeijer[/FONT]
[FONT=&quot]Bekendmaking WK Team 2012: ...................[/FONT]
[FONT=&quot]WK vindt plaats van 3 - 12 augustus 2012 in Santa Cilia in Spanje[/FONT]

[FONT=&quot]8. [/FONT][FONT=&quot]Voorstel om klasse F4G officieel in te voeren voor het NK.[/FONT]

[FONT=&quot]9. [/FONT][FONT=&quot]Wedstrijden schaal 2012 voorlopige data:[/FONT]

[FONT=&quot]10. [/FONT][FONT=&quot]Wedstrijden para’s 2012 (voorlopige) data:[/FONT]

[FONT=&quot]11. [/FONT][FONT=&quot]Reglementen / CIAM zaken Lausanne / F4C[/FONT]

[FONT=&quot]12. [/FONT][FONT=&quot]Bijzonderheden para’s[/FONT]

[FONT=&quot]13. [/FONT][FONT=&quot]Rondvraag[/FONT]

[FONT=&quot]14. [/FONT][FONT=&quot]Sluiting[/FONT]
[FONT=&quot]Indien jullie nog mensen weten die geïnteresseerd zijn in schaal, jureren dan wel vliegen, graag deze aankondiging doorgeven[/FONT]

[FONT=&quot]Met vriendelijke groet,[/FONT]

[FONT=&quot]Bert
[/FONT]

Hebben we enig idee hoe lang de vergadering duurt? Ik heb nog een afspraak waardoor ik helaas om 16.00 weer moet vertrekken...

Hallo Kim,

Ik heb geen idee omdat dit altijd van inbreng van de deelnemers afhangt.
Ik denk wel dat we rond 16.00 uur een heel eind moeten kunnen zijn.

Groeten,

Bert :x-mas:

Back