Henri Kaper
verslagschrijvers
Maar wat zie ik nou geen Belgen in de F4C top
Eric Smeets had een afgeslagen motor en crashte zijn mooie Mustang.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar wat zie ik nou geen Belgen in de F4C top
Zie je wel!Maar wat zie ik nou geen Belgen in de F4C top en alleen maar 1 in de sportschaal klasse en nog de winnaar is ook , gefeliciteerd.
Ton
de Mustang van Erik S is die helemaal verloren gegaan
Hoi Bert,
Nou meneer de voorzitter je hebt je vuurdoop dus goed doorstaan en gefeliciteerd met de toch wel super opkomst en uiteraard ook het behalen van de tweede plaats.
Zal toch wel even lastig zijn geweest alles in goede banen te leiden en je ook te concentreren voor de wedstrijdvluchten, hoe ging het vliegen gaat het weer een stapje beter en ben je tevreden of is er nog veel ruimte voor verbetering.
Gr
Ton
Insgelijks!Was gezellig en een heel erg mooi dashboard!
...voelde me net een Japanner!Met een camara kon ik een filmpje maken, de foto`s met de andere camera. Helaas zat op die lens een kras, dus op sommige foto`s is een "zweem" in `t midden van `t beeld te zien
![]()
Hier nog wat foto`s: Sportschaal & F4C - Hulten - 15 mei 2011
Voor mij was het de eerste keer dat ik een F4C wedstrijd heb meegemaakt om de sfeer te proeven en te kijken hoe een en ander in z`n werk gaat. Het was een hele geslaagde dag!
De sfeer is prima, vriendelijk, behulpzaam, geinteresseerd, gezellig, oftewel alles wat je niet verwacht bij een wedstrijd!en dat is de rede dat ik volgend jaar ook mee wil gaan doen.
Leuke mensen ontmoet en ook leuk nu de persoon achter enkele forumnamen te kennen.
Groeten, Ramses
ps. Han, ik lees dat jij er ook was, als ik wist wie je was had ik je wel ff aangesproken
Geeft me zeker een goed gevoel Bert heb eigenlijk wel spijt gezegd te hebben te komen jureren, had anders komen vliegen in Sport Schaal.
Ben er in iedergeval bij.
Wie komen er nog meer.
Ton
hallo wat voor regels gelden er voor sportschaal en hoe zit t met t geluid met de wedstrijden op valkenburg 19 juni?gr richard
Hoi Ton,
Als je liever meevliegt, kunnen we kijken of we nog een ander jurylid kunnen charteren. Ik heb in gedachten al wel een oplossing als je wilt komen vliegen maar ik moet dat even met Gerard kortsluiten.
Laat me even weten wat je wil.
Groeten,
Bert